بازدید 3687

رضایت مشتریان از این شرکت‌ها کاهش یافت!

رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شرکتهای کرمان موتور، اطلس خودرو، ایرتویا، پارس خودرو، نگین خودرو، آرین موتور پویا و ایران خودرو کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 22 December 2017

رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شرکتهای کرمان موتور، اطلس خودرو، ایرتویا، پارس خودرو، نگین خودرو، آرین موتور پویا و ایران خودرو کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای سواری در تابستان امسال وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو در این بازه زمانی را بررسی کرده است.

در این نظرسنجی شاخص‌هایی همچون "اطلاع‌رسانی و پاسخگویی"، "توجه به خواست مشتری"، "هزینه و زمان صرف شده" و "شرایط تحویل خودرو" مورد بررسی قرار گرفته است.

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که کرمان موتور با بیشترین کاهش رضایتمندی در این حوزه روبرو بوده است؛ به‌گونه‌ای که شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش این شرکت از ۶۷۱ از ۱۰۰۰ امتیاز در بهار امسال با ۲۷ واحد افت به ۶۴۴ امتیاز در تابستان امسال رسیده است.

پس از آن اطلس خودرو رکورددار کاهش رضایتمندی مشتریان بوده و امتیاز آن از فرایند فروش با ۲۶ واحد افت، از ۷۱۴ امتیاز در بهار امسال به ۶۸۸ امتیاز در تابستان کاهش یافته است.

ایرتویا نیز با افت ۲۴ واحدی رضایتمندی مشتریان روبرو بوده و میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش این شرکت از ۷۱۸ امتیاز در بهار امسال به ۶۹۴ امتیاز در تابستان رسیده است.

پارس خودرو رکورددار بعدی کاهش رضایتمندی مشتریان است به‌گونه‌ای که این شرکت در این شاخص با افت ۲۳ واحدی روبرو بوده و رضایتمندی مشتریان آن از ۶۶۴ امتیاز در بهار امسال به ۶۴۱ امتیاز در تابستان کاهش یافته است.

رضایت مشتریان از خدمات فروش نگین خودرو نیز ۱۸ واحد کاهش یافته و از ۶۰۸ امتیاز در بهار امسال به ۵۹۰ امتیاز در تابستان رسیده است.

آرین موتور پویا نیز با کاهش ۵ واحدی رضایتمندی مشتریان روبرو بوده و امتیاز آن از ۷۲۱ در بهار امسال به ۷۱۶ در تابستان کاهش یافته است.

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش ایران خودرو نیز چهار واحد افت داشته و از ۶۷۹ امتیاز در بهار امسال به ۶۷۵ امتیاز در تابستان رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان