بازدید 2493

زلزله رکورد مصرف بنزین را در تهران شکست

از لحظه وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در تهران تا ساعات پایانی شب پنجشنبه بيش از ٢٧ ميليون ليتر بنزين در تهران مصرف شد در حالی که در روزهای عادی مصرف تهران تنها حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون لیتر بنزین بیشتر نیست.
کد خبر: ۷۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 22 December 2017

از لحظه وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در تهران تا ساعات پایانی شب پنجشنبه بيش از ٢٧ ميليون ليتر بنزين در تهران مصرف شد در حالی که در روزهای عادی مصرف تهران تنها حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون لیتر بنزین بیشتر نیست.

به گزارش فارس  شامگاه چهارشنبه زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر استان تهران و البرز را لرزاند که نشان دهد دستگاه های امدادی در شرایط بحران چه مقدار آمده هستند.

خبرنگار فارس به محض وقوع زلزله در اولین ساعات روز پنجشنبه  که خیابان های تهران مملو از جمعیت شد به سرکشی از چند پمپ بنزین در مناطق شرق تهران پرداخت که پشت  همه این پمپ بنزین ها صف های خودرو برای سوختگیری متوقف بودند.

در همان ساعات اولیه مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی اعلام کردند هیچ جای نگرانی نیست و سوخت به اندازه کافی در انبارها ذخیره سازی شده است؛ اما ظاهرا این اطلاعیه ها نیز موجب کاهش نگرانی شهروندان تهرانی و البرزی نشد و تا پاسی از شب و حتی تا ساعت های 7 و 8 صبح پنجشنبه همچنان می‌شد صفی از  خودروها را پشت جایگاه های سوخت حتی در  مناطق غربی تهران مشاهده کرد.

ظاهرا و به گفته مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی، تهرانی‌ها طی یک روز پس از زلزله در مصرف بنزین رکورد زدند به طوری که  از لحظه زلزله تا ساعات پایانی شب پنجشنبه بیش از ٢٧ میلیون لیتر بنزین در تهران مصرف شد در حالی که در روزهای عادی مصرف تهران تنها حدود 13 تا 14 میلیون لیتر بنزین بیشتر نیست.

این گزارش حاکی است جهش مصرف بنزین در استان البرز نیز دست کمی از استان تهران نداشت به طوری که به گفته مسئولان شرکت ملی پخش استان البرز پس از وقوع زلزله چهارشنبه شب در استان البرز بیش از دو میلیون و پانصد هزار لیتر بنزین از انبار نفت شهید دولتی کرج برای پمپ بنزین های استان ارسال شد و مصرف بنزین در این منطقه از کشور نیز به حدود 6 میلیون لیتر رسید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان