بازدید 5124
۱

تنهامديرعامل فوتبال دنياكه اجازه تماشاي هيچ بازي تيم خودش راندارد

کد خبر: ۷۵۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 21 December 2017

مدیرعامل باشگاه بادران شايد تنها مديرعامل باشگاه فوتبال در دنيا باشد كه به بازي تيم خودش، راهش نمي دهند و نمي تواند بازي بازيكناني كه از او پول مي گيرند را از نزديك زير نظر بگيرد.

به گزارش تابناك ورزشي، شهره موسوي كه مالك تيم دسته اولي بادران است و اكنون تيمش در رده دوم ليگ يك بخت مسلم صعود شناخته مي شود، درمجمع فدراسيون گفت: خوشحالم به عنوان اولین زن که مدیرعامل یک باشگاه حرفه‌ای است و از طرق بخش خصوصی در مجمع حضور دارم. آقای وزیر شما فرمودید که برای پشرفت فوتبال باید بخش خصوصی فعال شود. ما به عنوان یک باشگاه تمام بودجه را خودمان تامین می‌کنیم و برای سازندگی فوتبال تلاش می کنیم. خیلی از اوقات خیلی از مسائل بخش خصوصی نادیده گرفته می‌شود. اگر قرار است درآمدی وجود داشته باشد، تبلیغات دور زمین از تیم ها گرفته شده است. ما تمام هزینه های مربوط به پخش بازی‌ها را خودمان پرداخت می کنیم. ما از جای دیگری برند نگرفتیم که درآمدزایی داشته باشیم. می خواهیم برند شرکت‌مان را در دور زمین تبلیغ کنیم.
او با اشاره با حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: می‌توانستیم در بازی با پرسپولیس از بانوان طرفدار بادران استفاده کنیم. در این بازی اجازه حضور من را هم ندادند. در شهر جم نمایندگان زن هم به ورزشگاه می روند. امیدوارم به همت شما این مشکل حل شود و بتوانیم بخش خصوصی را حمایت کنیم و در عمل آن را مشاهده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا نماینده خانم جم میرود استادیوم ولی من نمیتونم؟ میخواهید پیگیری کنید تا اونم راه ندهند. چقدر بدبختیم ما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی