بازدید 5542
۱

مهمانی25میلیون تومانی برانکو دررستوران شمال تهران

کد خبر: ۷۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 19 December 2017

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته مراسم دورهمی را در یکی از رستوران های شمال تهران برگزار کرد که رقم سنگینی برای میزبان آب خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته مراسم دورهمی را در یکی از رستوران های شمال تهران برگزار کرد. گفته می شود برانکو ایوانکوویچ بازیکنان پرسپولیس را در این دورهمی جمع کرد تا به نوعی پیروزی های اخیر را جشن بگیرد. رستوران مربوطه با توجه به منوی باز رقمی معادل 375 هزار تومان ورودی برای هر نفر در نظر گرفته است و البته این به جز هزینه کافی شاپ و ... است. 

در مهمانی روز گذشته برانکو اگر او 50 مهمان هم داشته باشد و بخواهیم با دیگر هزینه های اضافه برای ورودی را محاسبه کنیم چیزی بالغ بر 500 هزار تومان برای هر مهمان هزینه کرده است؟ مجموعه هزینه های برانکو برای این مهمانی حدود 25 میلیون تومان می شود که در نوع خود جالب توجه است. به نظر می رسد برانکو از نتایج این روز ها و نوع بازی شاگردانش رضایت کامل دارد و حاضر است برای ایجاد اتحاد و روحیه مناسب در شرایط فعلی رقمی معادل 6 هزار دلار برای یک شام هزینه کند. این اقدام برانکو نشان داد موفقیت پرسپولیس برایش از پول بیشتر ارزش دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به خدا ببین با پول بیت المال چکار میکنند ما با این همه بیکار و فقیر فوتبال میخواهیم چکار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل