بازدید 3210

ثبت نام پنهانی سرپرست فدراسیون بسکتبال برای ریاست

کد خبر: ۷۵۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 December 2017

ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال در حالی به پایان رسید که سرپرست این فدراسیون بدون اطلاع رسانی ثبت نام خود را انجام داده و باعث ایجاد حواشی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که گفته می‌شد 24 نامزد برای حضور در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرده اند و روابط عمومی فدراسیون نیز بلافاصله اسامی نامزدها را اعلام می کرد، در این میان نصرالله پریچهره که در حال حاضر سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، به طور پنهانی و بدون اطلاع رسانی در انتخابات ثبت نام کرده است.

معنای این پنهان کاری چه می تواند باشد؟ آیا ثبت نام او مشکلی داشته است؟ آیا وزارت ورزش بازی جدیدی را برای انتخابات طراحی کرده است؟ بدون شک این حواشی رخ داده از سوی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون، انتخابات را دچار چالش خواهد کرد و صحبت های پریچهره را که گفته بود آمده تا انتخابات سالم و به دور از حاشیه برگزار شود، کاملا نقض می‌کند.

در میان سیل عظیم کاندیداهای عاشق بسکتبال! که برای انتخابات نامنویسی کرده اند، نکته عجیب و جالب توجه حضور پرشمار نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات است. مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی، سیدحسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، رامین طباطبایی مدیرکل سابق آنتی دوپینگ، رمضانعلی دولو سرپرست سابق این فدراسیون، بهروز منتقمی قائم مقام و سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس و نصرالله پریچهره از مدیران ورزش مازندران و سرپرست فعلی این فدراسیون برای این انتخابات ثبت نام کرده اند. یک لشکرکشی عجیب از سوی نمایندگان وزارت برای این انتخابات که تا به امروز سابقه نداشته و علامت سئوال جدی را به اذهان متبادر می کند.براستی دلیل این حضور گسترده و این لشکرکشی و این همه اشتیاق وزارت نشینان برای حضور در فدراسیون بسکتبال برای چیست؟ در بکستبال چه خبر است که این همه شیفته خدمت دارد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی