بازدید 16534
۵
ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا چهارشنبه در تهران

اجرای طرح ترافیک از درب منزل

رییس پلیس راهور تهران با بیان اینکه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد از درب منزل اجرا می‌شود، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا روز چهارشنبه در شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 17 December 2017

رییس پلیس راهور تهران با بیان اینکه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد از درب منزل اجرا می‌شود، از ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا روز چهارشنبه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره جزییات محدودیت ترافیکی در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه گفت: با توجه به مصوباتی که عصر امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران داشت، مقرر شد با توجه به وضعیت آلودگی فردا دوشنبه از ساعت ۶ و نیم صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر تردد انواع وسایل نقلیه در تهران به صورت زوج و فرد از درب منزل اجرا می‌‌شود.

رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: فردا کسانی می‌‌‌توانند در تهران تردد کنند که آخرین عدد پلاک‌شان زوج باشد و دیگر خودروها حق تردد ندارند. همچنین کسانی که دارای طرح ترافیک هستند در تهران می‌‌توانند تردد کنند.

مهماندار با بیان اینکه تا پایان وقت روز چهارشنبه تردد کلیه کامیون‌ها در تهران ممنوع است، اظهار داشت: صرفا کامیون‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی، غذایی و کامیون‌هایی که در حوزه جمع‌‌آوری زباله دارند حق تردد در سطح شهر تهران را دارند.

وی افزود: به همشریان توصیه می‌‌کنم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و از حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
همیشه به نفع پلاک های زوج کار می کنند . امروز پلاک های فرد نمی تونستند وارد محدوده زوج و فرد شوند ولی فردا زوج ها می تونن وارد محدوده زوج و فرد بشن . کلا در این دو روز زوج ها هیچ محدودیت جدیدی نداشتند و فقط فردها هوا رو آلوده کرده اند... .
چرا همیشه این طرح، تو روزهای زوج انجام میشه؟
بچه ام را چجوری برم دنبالش. کار یاد گرفتن.
تردد کامیون ممنوع است اما اگر حامل سوخت؛ مواد غذایی، فاسد شدنی و ......و ........ می توانند تردد کنند. سوال : آیا کامیونی میماند که تردد نکند به غیر از اونایی که مسافر میبرن احتمالا..با این سیستم مدیریت محیط زیست همه مردنی میشن
بجای خرج کردن پول مملکت برای کاهش آلودگی هوا ، اولین حقوق شهروندی رو براحتی زیر پاشون می زارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار