بازدید 12186

مدارس ابتدایی استان تهران فردا هم تعطیل شد

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به تشکیل جلسه بعد از ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: در این جلسه بر اساس تصمیمات گرفته شده، مهدهای کودک، پیش دبستانی و کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، فردا دوشنبه تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۷۵۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 17 December 2017
تمام مدارس استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل اعلام شد.

به گزارش «تابناک»، مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه به دلیل آلودگی هوا فردا تعطیل اعلام شد.

کریمی، معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به تشکیل جلسه بعد از ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: در این جلسه بر اساس تصمیمات گرفته شده، مهد‌های کودک، پیش دبستانی و کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، فردا دوشنبه تعطیل خواهند بود.
 
بر اساس این گزارش، فردا نیز به مانند امروز، طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد گسترش خواهد یافت و بر این اساس تنها خودروهایی اجازه تردد در محدوده طرح زوج و فرد را دارند که مجوز طرح ترافیک داشته باشند.

این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که مدارس ابتدایی و مهد‌های کودک استان تهران (به جز دماوند و فیروزکوه) امروز نیز تعطیل بودند.
 
مدارس ابتدایی استان تهران فردا هم تعطیل شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی