بازدید 5957

تنهایی به اندازه استعمال دخانیات خطرناک است

کد خبر: ۷۵۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 17 December 2017

بر اساس نتایج به دست آمده از یک مطالعه، تنهایی افراد و عدم تمایل آنها به ازدواج به اندازه استعمال دخانیات خطرناک است و به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

به گزارش فارس، نتیجه بررسی‌های یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه فنلاند نشان داد، تنهایی افراد و عدم تمایل آنها به ازدواج به اندازه استعمال دخانیات خطرناک است و به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

به گفته پژوهشگران، تنهایی به اندازه استعمال روزانه 15 عدد سیگار برای افراد خطرناک است و آنها را در معرض مرگ زودرس قرار می‌دهد.

پژوهش‌ها همچنین نشان داده است، افراد مجرد و تنها، 80 درصد بیشتر از افراد متأهل به بیماری‌های روانی و فشارهای ناشی آن دچار می‌شوند.

افزایش افراد تنها در جهان به خصوص در آمریکا و انگلیس که از هر سه نفر یک نفر تنها زندگی می‌کند کارشناسان را نگران کرده است؛ متخصصان فنلاندی، مشکل مالی و نامناسب بودن محیط کاری و مشروبات الکلی را عامل تنهایی مردان دانسته‌اند.

بر اساس اعداد و ارقام به دست آمده از این مطالعه، افرادی که تنها هستند، حداقل دو برابر بیش از افراد متأهل ممکن است دچار مرگ زودرس شوند.

نتایج حاصل از جمع آوری یک داده‌ نیز نشان داد، غذا خوردن در تنهایی عوامل خطر بالقوه ابتلا به سندرم متابولیک را برای هر دو جنس بالا می‌برد، اما برای مردان بیشتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر