بازدید 23652

هدیه ارزشمند پوشاک فرس به مشتریان شب یلدا

کد خبر: ۷۵۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 20 December 2017

روابط عمومی پوشاک فرس با یادآوری اینکه ،خرید هیجان انگیز در جشنواره شب یلدای این شرکت از سه روز پیش آغاز شده است؛ آخرین مهلت استفاده از خدمات فروش ویژه این جشنواره را فقط تا پایان هفته جاری اعلام کرد .

بنا بر این گزارش ،این پروموشن به مناسبت نکوداشت آیین باستانی شب یلدا و همزمان در کلیه فروشگاه های برند فرس در تهران اجرایی خواهد شد.

هدیه ارزشمند پوشاک فرس به مشتریان شب یلدا

در این جشنواره کلیه مشتریان فرس می توانند با خريد ست كامل كت ، شلوار،پيراهن،كفش و … ؛ به انتخاب خودشان هديه اي ارزنده تا مبلغ یک میلیون تومان از كلسيون جديد فرس دريافت نمايند.

علاقمندان می توانند برای آشنایی بیشتر درباره جزییات جشنواره شب یلدا و بازدید ازمحصولات متنوع و هم چنین اطلاع از آدرس فروشگاه های فرس در سراسر کشور ،به نشانی Firsitaly.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۵۷۶۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین فروشگاه ها و نمايندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:

نام فروشگاه تلفن
جردن ۰۲۱-۲۶۲۰۵۷۶۵
کامرانیه ۰۲۱-۲۶۱۰۲۰۰۰
پالاديوم ۰۲۱-۲۲۶۶۲۴۶۱
شهرك غرب ۰۲۱-۸۸۵۷۳۸۶۶
تيراژه ١ ۰۲۱-۴۴۴۹۴۸۰۰

مجموعه فروشگاههاي فرس ارائه كننده لباس آقايان همواره جزء برندهاي پر طرف دار و با كيفيت است كه يكي از فاكتورهاي اصلي محبوبیت اين برند تنوع محصولات و دوخت عالي آن است.

استفاده از پارچه هايي با الياف طبيعي در کنار بهره گیری از به روز ترین تجهیزات صنعت پوشاک دنیا باعث شده تا در زمان استفاده از اين لباسها احساس راحتي بيشتري در لباس داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل