بازدید 3315

۶۵هزار معلم در سال جاری بازنشسته می‌شوند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به اینکه بودجه‌نویسی روی کاغذ مشکلی را از معلمان حل نمی‌کند، خواستار اذن رهبری و مصوبه مجلس برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور وصول طلب فرهنگیان شد.
کد خبر: ۷۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 17 December 2017

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در سال جاری ۶۵هزار معلم بازنشسته می‌شوند، از معوقات بالای دولت به معلمان در سال‌های اخیر انتقاد کرد و گفت: با بودجه‌نویسی روی کاغذ مشکل معلمان حل نمی‌شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها راه وصول طلب معلمانی که در سال جاری بازنشسته می‌شوند، برداشت از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس است، افزود: غیر از برداشت از صندوق توسعه ملی هر پیشنهادی غیرعملیاتی، به بیراهه رفتن است و تنها روی کاغذ خواهد ماند.

مقصودی با بیان اینکه معلمان در تمام دولت‌ها از اول انقلاب و به ویژه در این دولت مظلوم واقع شده و با انواع بی‌توجهی‌ها مواجه شده‌اند، تصریح کرد: از مجلس و دولت می‌خواهم قبل از اینکه صدای معلمان از تحصن و خارج از کلاس، به سمت و سوی حرکات و شعار‌های ساختارشکن برود، فکری اساسی کنند.

وی ادامه داد: یکی از پایه‌های اصلی تغییر در هر نظامی به ویژه یکی از پایه‌های پدیدآورندگان دهه فجر ۵۷ معلمان و دانش آموزان بودند؛ لذا نباید پس از گذشت چهار دهه همچنان به آنها بی‌توجه بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس باید پیام مقام معظم رهبری را در مورد رسیدگی به معیشت معلمان و نظام آموزشی کشور درک کنند، گفت: بی‌توجهی به وضعیت این قشر مهم از جامعه تبعات بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار