بازدید 3558

بی‌توجهی وزارت آموزش و پرورش در زمینه بکارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس از بی‌توجهی وزارت آموزش و پرورش در زمینه بکارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۵۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 17 December 2017

علی رستمیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: نباید در به کارگیری مربیان پیش دبستانی جا مانده از قبل از سال 91 تبعیض قائل شد چرا که در حال حاضر تعداد آنان 25 نفر است و نکته دیگر اینکه علیرغم صدور اجرای حکم از طریق دیوان عدالت اداری همچنان به این موضوع توجه خاصی نشده و در زمینه بکارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز مشکل وجود دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای وزیر چگونه می‌توان این موضوع را معنا کرد که آنهایی که بر اساس دیوان عدالت اداری رأی به نفعشان صادر شده از بکارگیری‌شان جلوگیری شود، این در حالی است که در تمام کشور و سایر شهرهای استان لرستان آنها استخدام شدند اما در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ظلم انجام شده بنابراین کمیته‌ای برای رسیدگی ظلم روا شده تشکیل شود و نتیجه بررسی‌ها به اطلاع فرهنگیان وذی‌نفعان برسد.

علی رستمیان گفت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهم چرا که در خصوص برداشت آب از رودخانه‌ها و چاه‌ها تبعیض وجود دارد و در سال‌های گذشته نیز باید این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد، متأسفانه مدیریت وزارتخانه به ظلم‌های روا شده به کشاورزان توجه نمی‌کند و کشاورزان همچنان برای برداشت آب با مشکل روبرو هستند بنابراین باید بررسی‌ها انجام شود تا حق برداشت آب رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: از آقای اردکانیان درخواست دارم که به وضعیت سد ده پهلوان دلفان توجه شود چرا که مطالعات این سد انجام شده اما علیرغم مکاتبات منابعی در بودجه سال آتی برای آن در نظر گرفته نشده و نکته دیگر اینکه وزیر جهاد کشاورزی به افزایش اعتبارات در بخش آبخیزداری حوزه انتخابیه سلسله و دلفان توجه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها