بازدید 3600
۱

عاملان ضرب‌وشتم دستفروش به دادسرا احضار شدند

کد خبر: ۷۵۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 17 December 2017

در پی ضرب و شتم یک دستفروش در یکی از خیابان‌های تهران توسط ماموران شهرداری و پیرو دستور دادستان کل کشور به دادستان تهران، عاملان این موضوع به دادسرای ناحیه 37 احضار شدند.

به گزارش ابتکار، در پی ضرب و شتم یک دستفروش در یکی از خیابان‌های تهران توسط ماموران شهرداری، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با اطلاع از ماجرا با صدور دستور ویژه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست که با فوریت، جدیت و دقت به موضوع رسیدگی کرده و علل موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

در پی این دستور، عاملان این حادثه امروز به دادسرای ناحیه 37 تهران احضار شدند. به دنبال این اتفاق، سخنگوی نیروی انتظامی نیز به نحوه برخورد ماموران شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، منتظرالمهدی گفت: پیشتر و مکرر بنا بر تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده‌ایم که کارکنان پلیس باید رفتارشان را در حین انجام ماموریت‌های انتظام‌بخشی جامعه، در چارچوب دکترین و آموزه «پلیس مهربان و مقتدر» به سامان برسانند و لاجرم هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست.

وی افزود: طبیعتا افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می‌شوند.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: بدیهی است سازمان‌هایی که جهت انجام ماموریت خود از ماموران ناجا کمک می‌گیرند نیز نباید به گونه‌ای عمل کنند که پلیس را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی گفت: البته همه ما به عنوان شهروندان جامعه من جمله «دست‌فروشان عزیز» باید مسئولیت اجتماعی خود را پذیرفته و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق شهروندی رعایت کنیم و قطعا سازوکارهای لازم برای ساماندهی دست‌فروشان توسط شهرداری فراهم می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دست دادستان درد نکند باید پیگیری شود. راستی تهران پلیس راهور گویا ندارد بخصوص شرق تهران میدان رهبر خاک سفید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی