بازدید 6151

بررسی اقدامات بسیج در مناطق زلزله‌زده

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون در مرکز فرماندهی بسیج مستضعفین گفت: بسیج گزارشی از اقدامات مفصلی که بعد از حوادث زلزله‌های اخیر داشت، ارائه داد.
کد خبر: ۷۵۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 16 December 2017

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،‌ با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه،‌21 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی که در محل مرکز فرماندهی بسیج مستضعفین برگزار شد،‌ گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور سردار غیب پرور و فرماندهان بسیج مستضعفین در محل بسیج برگزار کرد که در این جلسه فرماندهی کل بسیج و همچنین سردار فضلی جانشین وی و تعداد دیگری از فرماندهان گزارش مفصلی از عملکرد بسیج در زلزله اخیر ارائه دادند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این جلسه مجموعه خدمات بسیج به تفصیل به اطلاع همکاران در کمیسیون رسید و حجم عظیمی از کمک های مردمی و اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته بود به اطلاع اعضای کمیسیون رسانده شد.

وی افزود: همچنین از اقداماتی که صورت گرفته و مسائلی از قبیل آسیب های اجتماعی، اقدامات فرهنگی و فعال کردن امور فرهنگی در مساجد و فضای مجازی و امور ورزشی و اقدامات متعددی که بسیج در زمینه فرهنگی و سازندگی انجام داده بود گزارش هایی ارائه شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین درباره بودجه بسیج گفت و گو شد که امیدواریم کمیسیون بتواند اقدامات لازم را جهت تقویت بسیج به عنوان پایگاه محوری مهم و جایگاه مردمی که یادگار امام راحل(ره) است، صورت دهد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار