بازدید 6484

گزارش نوبخت درباره بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۷

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 16 December 2017

 

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: اولین جلسه بررسی بودجه سال 97 با حضور نوبخت و معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و نوبخت تصویر کلی از بخش درآمدی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: طبق قانون محاسبات عمومی دولت باید برای بودجه ارائه شده برنامه ای ارائه کند که این برنامه در پیوست های لایحه بودجه سال 97 ارائه شده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه درآمدها طبقه بندی شده است، اظهار داشت: کسب درآمدهای از طریق نفت، مالیات و کمرگ 193.5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است بر این اساس هر بشکه نفت 55 دلار و هر دلار 3500 تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سرجمع درآمدها 348 هزار میلیارد تومان است توضیح داد: این رقم معادل درآمد عمومی در سال 96 است و بحث این بود که وقتی حداقل 9 درصد تورم وجود دارد بنابراین قدرت خرید کم شده است پس چطور توان رشد 8 درصدی را طبق برنامه توسعه محقق کرد.

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به این نشست گفت: 9 عضو کمیسیون برنامه و بودجه برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مشخص شد.

وی ادامه داد: تاجگردون، جعفرزاده ایمن آبادی، لاهوتی، فرشادان، مرادی، فیضی، هزارجریبی، حسن پور و یوسفیان ملا برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار