بازدید 2340

تحقیق و تفحص از سازمان ایدرو کلید خورد

رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 16 December 2017

رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر داد.

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان ایدرو اظهار داشت: با بررسی عملکرد این سازمان تحقیق و تفحصی در هفت بند تهیه و برای اعلام وصول در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص محورهای تحقیق و تفحص بیان داشت: بررسی عملکرد از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بعدداخلی خارجی و داخلی، خصوصی سازی، تغییرات مدیران، مداخله در امور شرکت های زیرمجموعه ایدرو و ناهنجاری در قراردادها خارجی خودرو محورهای این تحقیق و تفحص است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس دهم شورای اسلامی درباره تعداد امضاهای جمع شده برای این تحقیق وتفحص گفت: افراد زیادی خواهان امضای این تفحص بودند اما ترجیح ما این بود که با تعداد تحقیق و تفحص را ارائه داده شود.

طبق ماده 214 آیین نامه داخی مجلس شورای اسلامی هر گاه نماینده‌ای، تحقیق و تفحص در هر یک از امور کشور را لازم بداند تقاضاى خود را به صورت کتبی به هیأت رئیسه مجلس تسلیم کرده و هیأت ‏رئیسه ظرف چهل و هشت ساعت آن را به کمیسیون تخصصى ذى‏ربط جهت رسیدگى ارجاع مى کند. کمیسیون موظف است حداکثر ظرف دو هفته از تاریخ وصول، اطلاعاتى را که در این زمینه کسب کرده در اختیار متقاضى یا متقاضیان قرار دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل