بازدید 4053
۷

افت محسوس کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان

کد خبر: ۷۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 16 December 2017

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی به نحو محسوسی افت کرده است، گفت: در این میان دانش‌آموزان پسر نسبت به دختران افت تحصیلی بیشتری داشته‌اند.

به گزارش فارس، فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی به نحو محسوسی افت کرده است، اظهار داشت: این مسئله چند علت دارد که از جمله می‌توان به عدم نظارت خانواده در مدیریت زمان دانش‌آموزان، تغییر یکباره و کارشناسی‌نشده نظام آموزشی به 6.3.3، عدم توانمندی برخی از معلمان و ساختار آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی افزود: مسائل اجتماعی در کاهش کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان مؤثر است و در این میان دانش‌آموزان پسر نسبت به دختران افت تحصیلی بیشتری داشته‌اند.

سعیدی اضافه کرد: تا زمانی که آموزش و پرورش اولویت اصلی دولت نباشد و همچنان درگیر مسائل فرعی باشیم، شرایط تغییری نمی‌کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دیداری با علمای قم و تأکید آنها بر اهمیت آموزش و پرورش، بیان داشت: بسیاری از علما آموزش و پرورش را کارخانه انسان‌سازی می‌دانند و اهمیت دادن و اولویت دانستن این نهاد را ریشه حل بسیاری از مشکلات می‌دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
سیستم غلط اموزش در ایران مهمترین علت این افت هستش و دلیل دوم هم نداشتن فرهنگ در خواندن در بین دانش اموزانه یعنی اینکه دانش اموز بدون اجبار و به خواسته خودش درس بخونه که اون هم نیاز به اموزش صحیح از سنین پایین داره برای درس خواندن الان بچه ها چنان رفتار میکنن که انگار درس میخونن در صورتی که فقط ادا درس خوندن در میارن و در سنین بالاتر هم روی اوردن به فضای مجازی عاملی شده برای کم رغبتی به درس خواندن
بيچاره دانش آموزان كه موش آزمايشگاهي شده اند!! آخه چرا چندين بار سيستم آموزشي را تغيير داده ايد مگر سيستم قديم چه مشكلي داشت؟؟؟
مهمترین عامل عدم نارضایتی معلمان از وضعیت شغلی است. همچنین نا کار آمدی مدیران بالاتر متاسفانه گویند چون خودش از مدیران بالاتر بوده اسمی از خوش نبرده
با سلام من یک مدیر مدرسه درروستا های استان قزوین هستم واقعا وضع آموزش خراب و ویران است چون دولت و هیچ کس دیگه به فکر اموزش نیست فقط و فقط هدفشان خواندن و نوشتن ابتدایی و جزیی دانش اموزان است و تمام نزدیک به دو سال مدارس مناطق ما یک ریال سرانه نگرفته اند ، نه انگیزه ای ، نه درآمدی ، بامعلمان غیر تخصصی آموزش را نمی شود اقای وزیر کیفیت را بالا بردوالسلام
با این تعطیلی ها و کیفیت آموزشی و کتاب ها و کیفیت تدریس برخی معلمان در مدارس و والدین دانش آموزان که اجازه گفتن بالای چشمت آبرو است هم به معلمان نمی دن و دست آخر ایستادن تو روی معلم و مدرسه و مدیر توسط دانش آموز یا والدین یا مسوولین آموزش و به اصطلاح پرورش ، انتظاری غیر از این دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
اینو واقعا" خوب اومدی
مدیر به خاطر اینکه از والدین بچه پول میگیره ب معلم 29 سال خدمت را عذرش میخواد
یزد ناحیه 2
دانش آموز مدرسه به بنده فحش ناموسی دادن نه میشه بزنیش نه میشه فحش دادو...... چطوری تدریس کنیم اونم با کیفییت
مدیر محترم مدرسه دانش آموز را به پرداخت پولی به نام شهریه جریمه فرمودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی