بازدید 2923
گزارش

اورسجی رییس فدراسیون پرحاشیه شد/آیافامیل هاازکبدی می روند؟

حالا باید دید طبق وعده های قبلی اورسجی اعضای خانواده خودش و مقصودی را از این مجموعه کنار خواهد گذاشت یا به این رویه عجیب ادامه خواهد داد؟
کد خبر: ۷۵۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 16 December 2017

اورسجی با اخذ اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کبدی انتخاب شد و حالا باید دید طبق وعده های قبلی اعضای خانواده خودش و مقصودی را از این مجموعه کنار خواهد گذاشت یا به این رویه عجیب ادامه خواهد داد؟

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی امروز شنبه (۲۵آذرماه) به ریاست محمدرضاداورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد. عباس خواجه اورسجی با ۳۳ رای از مجموع ۴۱ آرای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کبدی انتخاب شد. همسر وی سرپرست پست دبیرکلی است و پیش از این در اوج فشار رسانه ها وعده داد چنانچه همسرش رییس فدراسیون شود، از فدراسیون خواهد رفت. همچنین خانم دبیر اعتراف کرد که چندین تن از اعضای خانواده و فامیل اورسجی در فدراسیون کبدی مشغول به کار هستند. 

رحیمی نزدیک ترین کاندیدای احراز پست ریاست کبدی، ۸رای آورد و جواهری دیگر رقیب نیز نتوانست هیچ یک از آرا را بدست آورد! علیرضا رحیمی، روح الله رمضانی، رمضانعلی دولو، عباس خواجه اورسجی و محمدرضا جواهری، اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده این فدراسیون بود که دولو و رمضانی انصراف دادند.شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حاضر بود. در پایان تفویظ اختیار برای انتخاب هیات رییسه به رییس فدراسیون و انتخاب بازرس به رییس مجمع انجام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار