بازدید 3825
۲

بيرانوند بدون سيدجلال به٦٠٠نرسيد

کد خبر: ۷۵۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 15 December 2017

 گل خوردن بیرانوند اتفاقی است که کمتر می‌افتد و فاصله میان گل‌خوردن‌های او معمولا آنقدر طولانی است که هر بار یک رکورد کوچک محسوب می‌شود هرچند بدون سيدجلال حسيني اين ركوردها زياد دوام ندارد.

به گزارش تابناك ورزشي، بیرانوند در بازی با بادران درجام‌حذفی هم بعد از یک دوره طولانی‌ مدت دروازه‌اش باز شد. البته رکورد او در لیگ برتر همچنان پابرجاست و او با گل نخوردن مقابل فولاد تا دقیقه ۷۰ بازی می‌تواند در صدر رکورد گل‌نخوردن دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر قرار بگیرد. اگر تمام بازی‌هایی که بیرانوند درون دروازه تیم ملی و پرسپولیس قرار گرفته را حساب کنیم این دروازه‌بان بعد از حدود ششصد دقیقه دروازه‌اش باز شد.

آخرین گلی که بیرانوند دریافت کرد به بازی مقابل پاناما برمی‌گردد که در دقیقه ۳۸ با پنالتی تورس دروازه تیم ملی ایران باز شد. ۵۲دقیقه تا انتهای این بازی و یک نیمه بازی مقابل تیم ملی ونزوئلا که بیرانوند درون دروازه ایستاد تعداد دقایقی است که بیرانوند در بازی‌های اخیر تیم ملی گلی دریافت نکرده است. این ۹۷ دقیقه را به ۵ بازی لیگ برتر باید اضافه کرد. بازی مقابل تیم‌های پدیده، پارس جم، ذوب آهن، سپیدرود، صنعت نفت آبادان تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر موفق نشدند دروازه بیرانوند را باز کنند یعنی در مجموع ۵۴۷ دقیقه. بیرانوند مقابل تیم دسته اولی بادران هم در دقیقه ۴۰ از رضایی گل خورد و در مجموع بعد از ۵۸۷ دقیقه دروازه‌اش باز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر در بازی با استقلال بیرانوند و سید جلال ، دو نفری توی دروازه باشند ، شاید 2 ، 3 تا بیشتر نخورند
بهتره بگيم ٥٨٧ دقيقه بود كه سيد جلال نذاشته بود قند تو دله بيرانوند آب شه وگرنه بيرانودو كلين شيت؟؟؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل