بازدید 3122

برانكو:امسال هرسه جام را مي خواهيم

کد خبر: ۷۵۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 15 December 2017

 سرمربی پرسپولیس گفت: انتظار بازی سخت از بادران را داشتم.

به گزارش تابناك ورزشي، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل بادران تهران در جام حذفی در نشست خبری گفت: انتظار بازی سختی را داشتیم. بازی محکم و با میزبانی جنگنده و محکم بازی کردیم.تا زمانی که بازی مساوی بود بازیکنان حریف انگیزه‌شان زیاد بود. گل سوم تیم ما مردود اعلام شد که می‌توانست به بازیکنان ما آرامش بیشتری بدهد. همان‌طور که قبلاً به بازیکنانم گفته بودم امروز هر طور شده از آنها برد می‌خواستم.

* پرونده طارمی در اختیار فیفا است
برانکو در مورد اینکه طارمی در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس برمی‌گردد گفت: گرشاسبی در یک پروسه مشغول مذاکره است ظاهراً صحبت‌های موفقی در ترکیه داشته اما همه چیز در اختیار فیفاست.

* بازی نکردن سیدجلال و مسلمان ریسک نبود
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با بازی ندادن به سیدجلال و مسلمان مقابل بادران دست به ریسک زده اظهار داشت: نه ریسک نکردم بازیکنانی که امروز بازی کردند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. ما 11 بازیکن فیکس نداریم بلکه 17، 18 بازیکن فیکس داریم.

* برای تمدید قرارداد باید موقعیت‌ها را ارزیابی کنیم
برانکو در مورد اینکه گفته است اول تسویه حساب بعد تمدید قرارداد با پرسپولیس، گفت: گرشاسبی در ایران حضور نداشت اما صحبت‌ها را ادامه خواهیم داد، بحث تسویه حساب نیست باید موقعیت‌هایی را که می‌خواستیم و موقعیت فعلی را ارزیابی کنیم.

* بادران غافلگیرمان کرد
برانکو تأکید کرد: انتظار چنین بازی سختی را مقابل بادران داشتم و حریف یک تیم جنگنده‌ای بود که باعث غافلگیری شد. آنها با بازی که به نمایش گذاشتند، نشان دادند جایگاهشان در لیگ پایین‌تر مناسب کیفیت‌شان است.می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و امروز به بازیکنان تیمم قبل از بازی گفتم فقط و فقط برد می‌خواهم و به خاطر همین مووضع به آنها تبریک می‌گویم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم. حالا باید با نفت آبادان بازی کنیم و مهم‌ترین مسئله در جام حذفی، این است که صعود کنیم چون این مسابقات جای فرصت ندارد و قابل جبران نیست.

* هر سه جام را می‌خواهیم
سرمربی پرسپولیس در خصوص برنامه فشرده تیمش در ادامه راه گفت: ما اهدافمان را اعلام کرده‌ایم و هم به لیگ، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. ما به دنبال نتیجه‌گیری در هر سه جام هستیم و وقتی که در سوپرجام قهرمان شدیم، به دنبال این اتفاق بودیم که به دور بعدی جام حذفی هم صعود کنیم.برانکو با اشاره به عملکرد بادران گفت: من نگران این بازی بودم و حتی انتظار داشتیم حوادث غیرمترقبه اتفاق بیفتد و حتی غافلگیر شویم، اما هیچ زمانی کیفیت و اهدافمان را پنهان نمی‌کنیم و نشان دادیم که حتی در سخت‌ترین شرایط فوتبال قابل قبول و با کیفیتی به نمایش می‌گذاریم.

* بادران را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم
وی در خصوص اینکه امروز تیمش با یک هافبک دفاعی به میدان رفت و آیا این موضوع به خاطر این بود که حریف را دست‌کم گرفته بود، گفت: ما حتی یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. دو بازی آنها را تماشا کرده بودیم و همین‌طور فیلم دو بازی دیگر آنها را هم دیده بودیم. تمام نقاط قوت آنها از جمله نفوذ از کناره‌ها را آنالیز کرده و به بازیکنانم گفتم طوری بازی کنند که توپ کمتر به کناره‌ها برسد. ما به هیچ عنوان قصد دست‌کم گرفتن حریف را نداشتیم و با همین ارنجی که امروز بازی کردیم، در دربی، دیدار با الهلال و الریان قطر به میدان رفته بودیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی