بازدید 2873

افزایش ۷ دلاری نرخ هر اونس طلا

قیمت طلا به علت کاهش ارزش دلار بر اثر نگرانی در مورد پیشرفت اصلاحات مالیاتی آمریکا، با ۷.۰۴ دلار افزایش به ۱۲۶۰ دلار در هر اونس رسید.
کد خبر: ۷۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 15 December 2017

قیمت طلا به علت کاهش ارزش دلار بر اثر نگرانی در مورد پیشرفت اصلاحات مالیاتی آمریکا، با ۷.۰۴ دلار افزایش به ۱۲۶۰ دلار در هر اونس رسید.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا در مبادلات امروز جمعه به علت کاهش ارزش دلار بر اثر نگرانی در مورد پیشرفت اصلاحات مالیاتی آمریکا، افزایش یافت و در آستانه ثبت نخستین هفته افزایشی قرار گرفت.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) با 7.04 دلار افزایش 1260 دلار معامله شد.

رونالد لئونگ، دلال طلا در هنگ کنگ گفت: «دلار آمریکا کمی تضعیف و این سبب تقویت قیمت طلا شد.»

با کشمکش بر سر لایحه تغییرات کد (قانون) مالیاتی آمریکا که اعتماد سرمایه گذاران را کاهش داد، ارزش دلار در برابر ین تضعیف شد.

تلاش‌های ترامپ برای فرستادن لایحه مالیات به کنگره آمریکا وقتی دو سناتور جمهوری خواه بر تغییرات پافشاری کردند، با موانعی روبرو شد.

با وجود بلاتکلیفی در مورد اصلاحات مالیاتی آمریکا که به ارزش دلار صدمه دید و طلا تقویت شد، بارناباس گان، تحلیل‌گر بازار طلا گفت: انتظارات برای رشد اقتصادی ثابت در جهان و افزایش نرخ بهره قیمت طلا را در سال 2018 پایین می‌آورد.

بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره بانکی این کشور را برای سومین بار متوالی در سال جاری افزایش داد، اما چشم انداز 3 افزایش دیگر نرخ بهره در سال آینده را تغییر نداد.

افزایش نرخ بهره، ارزش دلار، اوراق قرضه را بالا می‌برد و بر دارایی‌های غیر بهره‌ای مانند طلا فشار می‌آورد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی