بازدید 6490

واکنش بعیدی‌نژاد به شوی تبلیغاتی خانم سفیر

کد خبر: ۷۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 15 December 2017

سفیر ایران در لندن، نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل را به خاطر ادعاهایش علیه ایران به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فارس حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در واکنش به ادعاهای نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد که نیکی هیلی در شوی تبلیغاتی خود نتوانست اثبات کند، آنچه که نمایش داده شد، یک موشک ایرانی بوده است. و اینکه آیا موشکی که نشان داده شد دقیقا همانی بود که به عربستان اصابت کرده بود یا نه؟(چرا که هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد).

وی افزود: خانم هیلی باید توضیح دهد که چگونه این حجم گسترده از تسلیحات وارد یمن شده درحالیکه این کشور توسط نیروهای ائتلاف عربستان تحت محاصره دریایی و هوایی است، به گونه ای که آنها حتی غذا و دارو را هم نمی‌گذارند وارد این کشور شود.

سفیر ایران در لندن ادامه داد؛ همزمان با نمایش جعلی نیکی هیلی، عربستان سعودی با تسلیحات آمریکایی به یمن حمله کرد و بسیاری از مردم در این حملات کشته شدند. آمریکا، که درحال ارسال صدها میلیارد دلار تسلیحات به عربستان سعودی برای کشتن مردم بیگناه است، صلاحیت بررسی همچین موضوعی را ندارد.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل شامگاه پنجشنبه با حضور در برابر آهن‌پاره‌هایی که گفته می‌شود لاشه موشک‌های ایرانی است، مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای انقلابیون یمن شد و گفت که «دیگر نمی‌توان اجازه ادامه این رفتار غیرقانونی را به ایران داد».

عربستان سعودی دقایقی بعد از اظهارات ضد ایرانی نماینده آمریکا در سازمان ملل و اتهام‌های بی‌اساس وی علیه ایران، از این شوی تبلیغاتی آمریکا استقبال کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی