بازدید 5011
۱

واکنش سخنگوی ناجا به بودجه این نیرو در ۹۷

کد خبر: ۷۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 15 December 2017

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه هر چقدر در حوزه نیروی انتظامی هزینه شود لازم و نیاز است، اظهارکرد: باید تمام ساختارهای ما نو و به روز شود.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بودجه پیشنهادی نیروی انتظامی در سال ۹۷ گفت: در حال حاضر لایحه در مجلس شورای اسلامی توسط کارشناسان و نمایندگان درحال مطالعه و بازبینی است و باید ببینیم که به چه صورت خواهد بود.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه هر چقدر در حوزه نیروی انتظامی هزینه شود لازم و نیاز است، اظهارکرد: باید تمام ساختارهای ما نو و به روز شود.

منتظرالمهدی درباره اینکه این بودجه در چه مواردی هزینه شده و اولویت‌های به روزرسانی چیست، گفت: بخش‌های مختلفی وجود دارد و طبیعتا تجهیزات و امکاناتمان را هم باید به روزرسانی کنیم اما به هرحال انواع مختلفی از هزینه وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
با سلام خدمت سردار سعید منتظرالمهدی
برادر گرمی هزینه آموزش جهت پیشگیری از وقوع جرم در مدارس تاثیر بسیار مثبت تری داره و یک فرهنگ سازی قوی برای آینده بوجود خواهد آورد در ضمن تجهیز نیروی انتظامی به چه قیمتی ؟؟؟؟ به قیمتی که فردای روز کشوهای جهان بگویند نیروی انتظامی کشور ایران تا دندان مسلح شده مگر ملت ایران چه قومی است !!! ضمنا تعدد جرم در کشور ما به عمل کرد نیروی انتظامی هیچ ارتباطی نداره در قانون مجازت های اسلامی و قانون مدنی و قانون تجارت ضعف و روزنه های وجود دارد که متخلفین به سود خود از آن استفاده میکنند به طور مثال جزای نقدی ( بدل از حبس ) برای بعضی جرائم دست متخلفین را باز گذاشته و باعث جری شدن آنها شده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل