بازدید 4477
۱

عباس جدیدی:رسول خادم بداند این انتخابات دوراهی بهشت وجهنم است!

کد خبر: ۷۵۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 15 December 2017

عباس جديدي، همواره يكي از اعضاي جنجالي شوراي شهر تهران بود. كشتي‌گيري كه با اظهارنظرهاي عجيب خود همواره به سوژه رسانه‌ها و كاربران فضاي مجازي تبديل مي‌شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ماجراي عكس با پورحيدري بیمار روی تخت بیمارستان، مثال جداکردن شاخ بز برای یک هنرمند و استفاده از كلمات بازاری مثل «فرزند ننه عقدي يا فرزند ننه صيغه‌اي»او را حسابی معروف كرده است. او اين بار كانديداي رياست فدراسيون كشتي شده درحالي‌كه در حضور رقيباني مثل رسول‌خادم، كار دشواري براي كسب راي دارد. تلاش جديدي براي حضور در فدراسيون كشتي، شايبه‌هايي را ايجاد كرده كه او از دنياي سياست فاصله گرفته و به ورزش بازگشته است. واکنش خودش جالب است.

چقدر اميدوار هستيد كه بتوانيد بالاترين راي را در انتخابات کشتی كسب كنيد؟ 

 اگر ما خوب كار كنيم و قهرمان شويم، چه لابي كنيم و چه نكنيم، چه از خودمان تعريف كنيم و چه نكنيم، راي‌ها را خواهيم داشت. جامعه كشتي و مردم اگر ببينند تيم نتيجه خوبي مي‌گيرد،‌ از آن حمايت مي‌كنند.ما به عنوان مسئولان چه در ورزش و چه در سياست نبايد به خودمان فكر كنيم بلكه بايد همراه مردم باشيم. اين اتفاقات با تخريب‌هاي سياسي جناح‌هاي مخالف، شدني‌ نيست. 

يعني معتقديد اين نتايج حاصل عملكرد ضعيف فدراسيون فعلي كشتي است.

ضمن خسته نباشيد به كادرمحترم فعلي فدراسيون، معتقدم ظرفيت‌شان همين بوده كه تيم قهرمان جهان را به تيم نهم تبديل كرده‌اند. نگاه ما باید نگاه علمي و همراه با كادرفني تحصيل‌كرده باشد. اگر نتايج درخشانی هم حاصل شده، من آن را نتيجه زحمات گذشتگان مي‌بينم.

مشكل بزرگ فدراسيون كشتي بودجه است؟

اقتصاد ورزش در حال حاضر بسيار مهم است و بايد به سمتي برويم كه فدراسيون‌ها خودكفا باشند. نبايد وقتي تيم نتيجه نمي‌گيرد مشكلات مالي از قبيل دير رسيدن بودجه را مطرح كنيم. 

با راي‌دهندگان لابي كرده‌ايد كه به شما راي بدهند؟ 

شرايط بايد برابر باشد تا همه شانس يكساني داشته باشند. فضاي نابرابر شايبه‌هايي را ايجاد مي‌كند و به احتمال فراوان شاهد همين نتيجه‌هايي مي‌شويم كه در سال‌هاي اخير ديده‌ايم.تا المپيك زمان زيادي باقي نمانده و مردم توقع‌شان بالاتر رفته است.

آیا كانديداهاي كشتي به نحوي چيده شده‌اند كه در نهايت خادم راي بياورد و دوباره رييس شود.

اجازه بدهيد بحث شخصي نكنيم. اميدوارم خادم و امثال خادم هرگز از كشتي فاصله نگيرند و در آينده نيز به اين ورزش كمك كنند. او بايد بداند اين انتخابات، دو راهي بهشت و جهنم است و بايد از راي مردم صيانت كند. او بايد بداند كشتي من در چه جايگاهي بوده و به چه جايگاهي رسيده است. روساي هيات‌هاي استاني بايد بدانند حتي اگر اعضاي خانواده از طرف من تعيين شده باشند، حق ندارند بدون تحقيق به شخص من راي دهند.

شما قيد سياست را زده‌ايد؟ آيا عمر سياسي عباس جديدي به پايان رسيد؟

بايد ديد سياست را با چه عينكي نگاه مي‌كنيد. من هرگز به سمت سياست‌بازي نرفته‌ام و از آن براي رسيدن به اهدافم استفاده نكرده‌ام. اما سياست‌ورزي با مقوله سياست بازي تفاوت عمده دارد. شايد دوباره به سياست بازگردم. من در شوراي شهر نيز در هيچ حزب، گروه و دسته‌اي نبودم. تنها عضو مستقل شورا بودم و از همين ناحيه نيز آسيب ديدم. گاه اشتباهاتي نيز داشته‌ام همان‌طور كه رييس جمهور نيز اشتباهي داشته و اين مسائل در سطح كلان همواره اتفاق مي‌افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقای جدیدی انشالا تو فدراسیون کشتی هم شیرین کاریهای شورای شهر رو خواهید داشت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی