بازدید 4534
از طریق شرکت سابک انجام می‌شود

سرمایه‌گذاری‌ گسترده‌ عربستان در صنعت پتروشیمی چین

سابک بزرگترین شرکت پتروشیمی عربستان به منظور سرمایه گذاری در پترشیمی چین، تفاهم نامه ای را با شرکت گوانگژو نانشا به امضا رساند.
کد خبر: ۷۵۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 15 December 2017

سابک بزرگترین شرکت پتروشیمی عربستان به منظور سرمایه گذاری در پترشیمی چین، تفاهم نامه ای را با شرکت گوانگژو نانشا به امضا رساند.

به گزارش مقاومتی نیوز بزرگترین شرکت پتروشیمی عربستان سعودی، سابک، به تازگی یک تفاهمنامه همکاری (MoU) را به منظور تقویت سرمایه گذاری ها در چین به امضاء رساند.

سرمایه گذاری گسترده عربستان در صنعت پتروشیمی چین

تفاهمنامه یادشده روز جمعه ۱۷ آذرماه با کمیته منطقه توسعه گوانگژو نانشا (Guangzhou Nansha Development Zone) در چین به امضاء رسید. پیش بینی می شود عقد این قرار داد سبب تحکیم و تقویت همکاری ها بین دو کشور شود.

به عنوان بخشی از این تفاهمنامه، شرکت سابیک یک رشته مطالعات امکان سنجی را برای سرمایه گذاری های آتی خود در منطقه توسعه گوانگژو نانشا انجام خواهد داد.

چندی قبل اخباری مبنی بر سرمایه گذاری ۳ تا ۱۰ میلیارد دلاری سابک ظرف پنج سال آینده برای کسب مالکیت های جدید منتشر شد. این مالکیت ها در حوزه پتروشیمی، محصولات شیمیایی ویژه و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی خواهد بود.

یوسف البنیان مدیرعامل شرکت پتروشیمی سابک، در مصاحبه ای عنوان کرد: شرکت سابک در حال ورود به آمریکای شمالی، چین و بخش هایی از اروپاست و در هر کدام از این طرح ها استراتژی روشنی دارد که از  نقطه نظرات به هم پیوسته و مالکیتی نشئت می گیرد.

وی همچنین در ادامه‌ی مصاحبه افزود: چین همواره بازاری استراتژیک برای ما بوده است و سابیک قصد دارد طرح مشترک (JV) خود با شرکت پتروشیمی سینوپک چین را توسعه دهد.

منبع: گلف بیزینس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل