بازدید 3723
۲
گزارش تابناک

اعتصاب داوران دراردوی کیش/شام تخم مرغ آب پز و الویه

کد خبر: ۷۵۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 14 December 2017

کلاس دانش افزایی داوران فوتبال ایران در تعطیلات نیم فصل که در جزیره کیش در جریان بوده، بار دیگر حواشی عجیبی آفرید.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از عدم دعوت داوران بين المللي به كلاس جزیره كيش و عدم تهيه بليت هواپيما برای داوران که سوژه رسانه ها شده بود، نحوه پذيرايي از داوران به گونه اي بود كه كاسه صبر آنها را لبريز كرد و آنها را به اعتصاب و ترك اردو واداشت.كيفيت نامطلوب غذا در كنار نظافت بد اتاق هاي يك هتل تك ستاره كه محل اقامت داوران است، سبب شده تا داوران به حالت اعتراض به اتاق هاي شان برگردند و جنجال جدیدی ایجاد شود.

در تازه ترین حواشی این اردو ، گفته شده که الويه بسته بندي در يك شب و تخم مرغ آب پر و سيب زميني به عنوان شام ديشب به داوران داده شد. فدراسیونی که بودجه ای برای امور داوران ندارد و حتی نمی تواند حقوق انباشته و معوقه آنها را بعد از چندماه تسویه یا بخشی از آن را پرداخت کند، چه اصراری به برگزاری اردو در کیش با اینهمه نارسایی و آبروریزی دارد؟! سوال و ابهام این است که از اساس چه چیزی را می خواهد ثابت کند؟

ضلع سوم در ارکان برگزاری یک مسابقه فوتبال بعد از مربیان و ورزشکاران، داوران هستند اما در فوتبال ایران گویا این تصور وجود دارد که بدون حضور داور هم می توان یک بازی رسمی را برگزار کرد وگرنه این نوع برخورد با داوران نمی شد و دستمزد این قشر زحمتکش که همیشه سیبل انتقاد هستند و با کوچکترین لغزش هدف حملات مربیان و مدیران و تماشاگران و رسانه ها قرار می گیرند، بطور مداوم به تاخیر می افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام
دوستان گرامی جهت تست در امتحان برای کاندیدای انجام و انتخاب جام جهانی روسیه فدراسیون ایران از برنامه غذایی فیفا پیروی میکند و این منو حتما مناسب است.
حالا یه شب سیب زمینی و تخم مرغ خوردن مگه ایرادی داره.
ما دانشجوها در هفته دو سه بار تخم مرغ و سیب زمینی آبپز می خوریم پس ما هم سره کلاس درس حاضر نشیم؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها