بازدید 3859
گزارش تابناک

سفرتاج وکفاشیان به دوحه؛امضای قرارداد کمپ یا مسایل خیلی مهمتر؟!

در فاصبه چهارسال مانده به میزبانی از جام جهانی، قطری ها به شدت به کمک ایران نیازمند شده اند.برخی منابع غیررسمی گفت وگوی اصلی دو طرف را بر سر نحوه کمک ایران به برگزاری جام جهانی 2022 در این شیخ نشین کوچک می دانند.
کد خبر: ۷۵۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 14 December 2017

مهدي تاج و علي كفاشيان به منظور امضاي يك تفاهمنامه همكاري همه جانبه با فدراسيون فوتبال قطر، درباره برگزاري اردوي تيمهاي ملي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي مردان و بانوان، وارد قطر شدند اما گفته می شود این سفر دلایل مهمتری هم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ، به منظور امضای تفاهم نامه همکاری به قطر سفر کردند. این تفاهمنامه شامل تیمهای ملی بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان در رشته فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی خواهد بود. قرار است با این تفاهمنامه ، تیم های ملی در رده های مختلف سني مردان و زنان از امکانات کمپ هاي دوحه قطر به ویژه آکادمی اسپایر استفاده کنند. 

در این میان برخی منابع غیررسمی گفت وگوی اصلی دو طرف را بر سر نحوه کمک ایران به برگزاری جام جهانی 2022 در این شیخ نشین کوچک می دانند. قطر تا حالا چندین بار درخواست کمک از همسایه بزرگ شمالی اش کرده اما مهمتر از آن به شرایط تحریمی قطر بر میگردد که از سوی همسایگان عربی کاملا تحت فشار قرار گرفته است و حتی برای پروازهای بین المللی، تامین مواد غذایی و سایر ملزمات زندگی با مشکل مواجه است. در فاصبه چهارسال مانده به میزبانی از جام جهانی، قطری ها به شدت به کمک ایران نیازمند شده اند.

همچنین توافق برای برگزاری دو بازی دوستانه در ماه فروردین ، برای تیم های ملی ایران و قطر با دو تیم مطرح که به احتمال زياد به انتخاب ایران خواهد بود هم حاصل مي شود. ايران برخلاف تیم قطر خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند. شکل برگزاری این بازی ها هم به اين صورت است که ایران و قطر با هم رو در رو نخواهند شد و با دو حریف به صورت ضربدری در تاریخ فیفا دی بازی خواهند کرد. از اروگوئه و لهستان به عنوان حريفان تيم ملي ياد مي شود اما هنوز به صورت رسمي به نام دو تيم ملي كه حريف دوستانه ايران هستند، اعلام نشده است.

سفرتاج وکفاشیان به دوحه؛امضای قرارداد کمپ یا مسایل خیلی مهمتر؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار