بازدید 3892

پيشنهاد معاوضه قاضي با حسيني،بيت‌سعيدوخسرو

کد خبر: ۷۵۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 14 December 2017

تایید سیدرضا افتخاری، مدیرعامل آبی‌پوشان مشخص کرد که شفر نگاه ویژه‌اي به محمد قاضی، این مهاجم گلزن و باتجربه لیگ و تیم پدیده دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اعلام خبر اینکه استقلال به دنبال جذب محمد قاضی است و انتشار آن در روزنامه گل، تایید شد سیدرضا افتخاری، مدیرعامل آبی‌پوشان مشخص کرد که شفر نگاه ویژه‌اي به این مهاجم گلزن و باتجربه لیگ و تیم پدیده دارد. با این حال شرایط جذب این مهاجم بعد از اعلام رسمی استقلالی‌ها و جلساتی که بر سر به خدمت گیری این بازیکن داشتند نشان مي‌دهد مدیران استقلال کار آسانی و شاید غیرممکنی برای آوردن قاضی به پایتخت و آبی‌پوش کردن او دارند.

یکی از راه‌هايي که مي‌توانست استقلال را امیدوار به جذب محمد قاضی کند و شاید هنوز هم یکی از راه‌هاي مدیران این تیم در صورت اصرار شفر و پیدا نکردن یک مهاجم ششدانگ باشد، بحث پرداخت پول رضایتنامه درخواستی این بازیکن به باشگاه پدیده است. مساله‌اي که یک مقدار مدیران استقلال را بابت ماجرای داریوش شجاعیان و واکنش‌هاي منفی بابت تصمیم مدیران استقلال با وسواس مواجه کرده و نمي‌خواهند دوباره یک چنین اتفاقی مثل مشکلی که با گسترش بابت پول رضایتنامه این بازیکن پیدا کرده‌اند برای آنها مساله‌ساز شود. از همین رو این گزینه تقریبا برای استقلالی‌ها کنار گذاشته یا حداقل آخرین گزینه است تا شاید در صورت بسته بودن همه درها برای جذب محمد قاضی از این گزینه بهره ببرند.

رضا مهاجری یکی از موانع بزرگ انتقال احتمالی این مهاجم گلزن و مدعی آقای گلی به استقلال است. مهاجری که توانسته بود قاضی را ابتدای فصل آنهم از خیل پیشنهادهای متفاوتش به مشهد و پدیده بیاورد و به قولی او را از دهان شیر بیرون آورد حالا به هیچ‌وجه نمي‌خواهد ستون تیمش در خط حمله را از دست بدهد. قاضی که توانسته برای مهاجری در همه نقاط زمین به جز گلزنی یک مهره کارآمد و تاثیرگذار باشد برای دادن این بازیکن یک سنگ بزرگ جلوی استقلال انداخته است. گفته مي‌شود او برای گرفتن محمد قاضی خواستار جذب خسرو حیدری، مجید حسینی و همچنین حسن بیت‌سعید شده است. درخواستي که مهاجری به این نحو با تیری در تاریکی خواسته اگر این اتفاق افتاد هم خط دفاعی ضعیفش را ترمیم کند و هم اینکه یک مهاجم جای قاضی در نوک خط حمله‌اش در اختیار داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر