بازدید 3289

تساوی لیورپول و آرسنال در شب برتری منچستری ها

کد خبر: ۷۵۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 14 December 2017

توقف ۲ تیم بزرگ و پیروزی مدعی قهرمانی از اتفاقات ادامه هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش تابناک ورزشی،تیم منچسترسیتی در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق به کسب برتری 4 بر صفر در خانه سوانزی شد و به تنهایی رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی در تاریخ این رقابت‌ها را از آن خودش کرد.

این تیم در بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با 4 گل داوید سیلوا در دقایق 27 و 52، دی‌بروین در دقیقه 34 و آگوئرو در دقیقه 85 به برتری 4 بر صفر در خانه سوانزی دست یافت و ضمن ثبت رکورد بیش‌ترین پیروزی متوالی با 15 برد پی در پی با 49 امتیاز مقتدرانه در صدر ماند.در سایر بازی‌ها، اورتون با گل دقیقه 27 وین رونی یک بر صفر در خانه نیوکاسل پیروز شد و لسترسیتی در خانه ساوتهمپتون 4 بریک به برتری 4 بریک رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با برتری منچستریونایتد و تاتنهام و تساوی آرسنال و لیورپول ادامه یافت. منچستریونایتد در خانه خودش یک بر صفر بورنموث را برد و به تعقیب ناامیدانه منچسترسیتی صدرنشین ادامه داد. لوکاکو پس از مدتی افت در دقیقه 26 گل پیروزی تیم مدعی قهرمانی را به ثمر رساند.

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل وست‌برومویچ به تساوی بدون گل رسید و 2 امتیاز خانگی را از دست داد. آرسنال، دیگر تیم بزرگ جزیره در دربی لندن در خانه وستهام به مساوی بدون گل رضایت داد و بیش از پیش از جمع مدعیان فاصله گرفت. تاتنهام به راحتی با نتیجه 2 بر صفر نبرد خانگی مقابل برایتون را به سود خودش خاتمه داد.آئوریه در دقیقه 40 و مین در دقیقه 88 برای تیم لندنی گل زدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار