بازدید 2681

آلمان در صدد انتقال پناهجویان نابالغ خلاف‌کار به مراکز بسته

اتحادیه شهرهای آلمان (DST) خواستار آن شده که پناهجویان نابالغی که محکومیت قضایی مکرر دارند، به مراکز بسته انتقال یابند؛ درخواستی که با موافقت احزاب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی روبرو شده است.
کد خبر: ۷۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹ 14 December 2017

اتحادیه شهرهای آلمان (DST) خواستار آن شده که پناهجویان نابالغی که محکومیت قضایی مکرر دارند، به مراکز بسته انتقال یابند؛ درخواستی که با موافقت احزاب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری دویچه وله، هلموت دِدی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه شهرهای آلمان (DST) گفت، باید برای پناهجویانی که به سن قانونی نرسیده‌اند، بدون همراه هستند و به خاطر اقدامات خلاف بارها محکوم شده‌اند، همچون دیگر خلاف‌کاران نوجوان در آلمان مراکزی مخصوص ایجاد شود.

او در این باره به روزنامه آلمانی پاساوئر نوین پرِسه گفت، برای تحقق چنین امری باید از جمله با همراهی مراکز جوانان، پلیس و دادستانی ایالت‌های مختلف آلمان، طرح‌های اجرایی آماده شود.

هلموت دِدی بر این نظر است که شهرهای آلمان فاقد امکاناتی مناسب برای اسکان پناهجویان نابالغی هستند که به خاطر اقدامات خلاف بارها محکوم شده‌اند.

او گفت، البته در بعضی ایالت‌های آلمان مکان‌هایی به این امر اختصاص داده شده که بسیار محدود هستند.

طرح اتحادیه شهرهای آلمان با موافقت احزاب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی روبرو شده است. اشتفان مایر، سخنگوی امور داخلی این احزاب می‌گوید، پناهجویان نابالغ تنها که به خاطر اقدام‌های خلاف بارها محکوم شده‌اند مشکلاتی ایجاد می‌کنند و نمی‌توان شهرها را با این مسائل تنها گذاشت.

اشتفان مایر دو راهکار برای این امر پیشنهاد داده است: نخست، انتقال این افراد به مراکزی بسته و قابل کنترل و دیگری، نگهداری آنها تا زمان رسیدن به سن قانونی و سپس اخراج فوری از آلمان.

در حال حاضر ۴۴ هزار پناهجوی نابالغ و تنها و همچنین ۱۸ هزار جوان بالغ تحت نظر و مسئولیت اتحادیه شهرهای آلمان قرار دارند. رئیس هیأت مدیره این اتحادیه معتقد است: تنها تعداد کمی از این افراد به خاطر خلاف‌های متعدد مشکل‌آفرین شده‌اند.

اتحادیه شهرهای آلمان منافع شهرهای مختلف این کشور را را در قبال خط مشی دولت فدرال و اتحادیه اروپا بررسی و مشخص می‌کند تا یک موضع مشترک در مورد مسائل سیاسی محلی تعیین شود.

مراکز اصلی اتحادیه شهرهای آلمان در کلن و برلین قرار دارند. برای هر ایالت نیز یک تشکیلات وجود دارد و علاوه بر آن، این تشکل دفتری اروپایی نیز در بروکسل دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار