بازدید 21395

همه تهرانی ها بسیجی می‌شوند

سردار حسین همدانی با اشاره به ماموریت و برنامه هایی که در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در دست اقدام است، اعلام کرد: برای عمق بخشی و توسعه کمی وکیفی بسیج در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ برنامه هایی را تدارک دیده ایم.
کد خبر: ۷۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۷ 02 December 2009
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اعلام اینکه همه تهرانیها با برنامه ریزیهای انجام شده بزودی به عضویت سازمان بسیج مستضعفین درخواهند آمد از ورود بسیج به کارزار مقابله با جنگ نرم در جبهه های اقتصادی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حسین همدانی با اشاره به ماموریت و برنامه هایی که در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در دست اقدام است، اعلام کرد: برای عمق بخشی و توسعه کمی وکیفی بسیج در سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ برنامه هایی را تدارک دیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: از جنبه کمی قصد داریم طوری برنامه ریزی کنیم که همه مردان و زنان تهرانی به عضویت سازمان بسیج مستضعفین درآیند و از جنبه کیفی نیز برنامه هایی را برای افزایش بصیرت معنوی افراد تدارک دیده ایم تا این افراد جزء نخبگان جامعه شوند و کاروان انقلاب را برای عبور از حوادث کمک نمایند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به ماموریت تازه بسیج عنوان کرد: بزودی بسیج براساس افکار واندیشه ها وعملکرد 30ساله اش در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت وعدالت است با سازوکارهایی که تشکیل شده و افراد متخصصی که در این خصوص سازماندهی کرده، وارد مقابله با تهدیدات نرم در حوزه های مختلف بویژه حوزه های اقتصادی وفرهنگی خواهد شد.

سردار همدانی در ادامه با اشاره به اسارت حاج احمد متوسلیان عنوان کرد: امروز ده هزار روز از اسارت حاج احمد متوسلیان می گذرد اما به نظر من در واقع این حاج احمد است که آنان را به اسارت گرفته است.

وی با تاکید براینکه باید راه حاج احمدها را ادامه دهیم، گفت: آسایش وآرامشی که امروز مسئولان ومردم کشورمان دارند مرهون از خودگذشتگی امثال حاج احمد است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه باید بتوانیم از حاج احمدها حداکثر استفاده را برای اسلام عزیز وانقلاب شکوهمند ایران کنیم، گفت: از همه همرزمان حاج احمد انتظار است که مانند خود او بر سر دشمن سرسخت انقلاب اسلامی بلندترین فریادها را بکشند.

سردار همدانی در پایان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی زبان دیپلماسی کشور باید قوی تر وبرنده تر از گذشته باشد تا بتوانیم وضعیت چهار دیپلمات ربوده شده را مشخص کنیم،گفت: بعنوان مطالبه همه رزمندگان از کارگزاران نظام می خواهیم که در فعال شدن دیپلماسی کشور در عرصه سیاست خارجی نسبت به پیگیری جدی تر وضعیت دیپلماتهای ربوده شده بویژه حاج احمد متوسلیان تلاش بیشتری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل