بازدید 3740

سرگیجه وینفردشفر بین یک لشکر مهاجم تشنه

کد خبر: ۷۵۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 13 December 2017

حضور بازیکنان پرتعداد در رختکن استقلال یکی از دغدغه های شفر برای انتخاب ترکیب اولیه این تیم است. بعد از آنکه آبی ها ترافیک شدیدی در خط هافبک و با حضور 4 هافبک دفاعی و 4 هافبک تهاجمی داشتند، ترافیک جدید استقلالی ها در پست مهاجم سایه و دوم است.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر با دو سیستم 4-4-2 و 3-5-2 در نیم فصل دوم به میدان خواهد رفت و در کنار مهاجم اصلی خود همواره از یک مهاجم سایه با شرح وظایف مختلف استفاده می کند. سرمربی آبی ها در نیم فصل اول فرشید اسماعیلی را در بسیاری از دیدارها در این پست قرار داد؛ اما برای نیم فصل دوم گزینه های زیادی در این پست دارد.

فرشید اسماعیلی اولین گزینه آبی پوشان برای این منطقه از زمین است. در کنار اسماعیلی استقلالی ها این روزها در تمرین محسن کریمی و بهنام برزای را در اختیار دارند و مهدی قائدی نیز در چند جلسه تمرینی حضور در این پست را امتحان کرده است. در کنار این چهار بازیکن با توجه به حضور شهباززاده و علی قربانی و البته اضافه شدن یک مهاجم دیگر احتمالا جابر انصاری نیز در پست مهاجم سایه قرار خواهد گرفت. وینفرد شفر در نیم فصل دوم گزینه های زیادی را در خط حمله دارد و امیدوار است تا با این تعدد بازیکن شاید بتواند مشکل گلزنی آبی ها را حل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار