بازدید 3144

ادعای گلمرادی درباره نامه محرمانه برای انتقال آب خوزستان

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس نسبت به مسئله انتقال آب خوزستان به سایر نقاط کشور به سازمان محیط زیست تذکر داد.
کد خبر: ۷۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 13 December 2017

علی گلمرادی در تذکر شفاهی امروز (چهارشنبه) خود در جلسه علنی مجلس گفت: امروز همه کشور می‌دانند محیط زیست خوزستان وضعیت اسفناکی دارد. ریزگردها به دلیل خشک شدن تالاب‌ها طاقت مردم را سر آورده و کشاورزی در حال نابودی است.

به گزارش ایسنا، وی مدعی شد: 50 درصد آب کارون هم فاضلاب شهری دارد اما از محیط زیست کشور با نامه محرمانه قصد انتقال آب خوزستان به سایر نقاط کشور را دارند. چرا محرمانه؟ اگر شما کارتان درست است و نگاه ملی دارید و دلسوز نظام هستید چرا با نامه محرمانه؟ بیایید بنشینید و به طور شفاف موضوع آب کشور را حل کنید.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس خاطر نشان کرد: مطمئنا اجازه نمی‌دهیم شما به کشور و نظام خیانت کنید. حق ندارید غیر شفاف موضوعات کلان کشور را به مخاطره اندازید.

گلمرادی با مورد خطاب قرار دادن معاون وزیر نیرو گفت: کشاورزی خوزستان و آب شرب هندیجان با مخاطره مواجه است. اجازه دهید مردم کمافی السابق زندگی و معیشت خود را داشته باشند. شما اگر توان کمک به مردم را ندارید، حق ندارید با سرنوشت مردم بازی کنید.

این نماینده مجلس با اشاره به مسئله ته لنجی‌ها نیز مدعی شد: چرا به بهانه قاچاق ته لنجی هندیجان را تعطیل می‌کنید؟ خیلی بیجا کردید به بهانه قاچاق از این تصمیمات غلط می‌گیرید. مراقب رفتار خود باشید. مجلس بیدار است و عملکرد شما را تحت نظر دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل