بازدید 7873

معرفی دستگاه چاپ بنر بزرگ سایز

کد خبر: ۷۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 13 December 2017

تکنولوژی چاپ روز به روز در حال پیشرفت است. چاپ آن هم چاپ لارج فرمت در چند سال گذشته با پیشرفت های شگرفی مواجه شده است. استفاده از دستگاه چاپ بنر یکی از مهمترین دلایلی بود که توانست صنعت چاپ و تبلیغات را با جهشی مضاعف مواجه سازد. شاید کمتر از 20 سال پیش چاپ های لارج فرمت ایرانی به کشور دبی ارسال می شد و با هزینه های گزاف و صرف زمان های فراوان به کشور باز می گشت. امروز اما انقدر دستگاه های متنوع چاپ بنر در کشور موجود است که حتی می توانیم به کشورهایی که نیاز داشته باشند بنر چاپ شده صادر کنیم. از منظر اقتصادی واردات دستگاه چاپ بنر، یکی از مهمترین اقداماتی بوده است که در سال های گذشته برای پیشرفت اقتصاد و عدم وابستگی به خارج از کشور برداشته شده است.

یکی از مجموعه های معتبر وارد کننده  دستگاه چاپ بنر، مجموعه سیمای شهر است. سابقه 15 ساله این مجموعه نشان از تخصص آن ها در زمینه چاپ و دستگاه چاپ بنر دارد. در واقع این مجموعه توانسته از اولین و ثابت قدم ترین شرکت هایی باشد که در زمینه فروش دستگاه چاپ بنر فعالیت می کند. سیمای شهر در طول این سال ها تلاش کرده تا با ارائه مشاوره های رایگان، کسب و کارهای نوپایی که قرار است با استفاده از دستگاه چاپ بنر شکل گرفته و به کار خود ادامه دهند را به صورت هدفمند شکل دهد تا در ادامه روند کار خود دچار مشکل نشوند. همین موضوع یکی از دلایل موفقیت این مجموعه است. همچنین ارائه خدمات در تمام طول سال از دیگر دلایل موفقیت سیمای شهر است. لازم به ذکر است که این مجموعه به ارائه انواع دستگاه CNC ، دستگاه لیزر و دستگاه چلنیوم نیز می پردازد.

نکته مهم در هنگام خرید دستگاه چاپ بنر خدمات ارائه شده بر روی این دستگاه است. شما باید بدانید که امروزه خدمات در دنیا و به خصوص در ایران حرف اول را می زند. شما بهترین کالا را هم که خریداری کنید اگر نتوانید به خدمات آن دسترسی داشته باشید آن کالا هیچ ارزشی نخواهد داشت. حالا فرض کنید که شما با یک دستگاه نیمه صنعتی مواجه هستید که قیمت نسبتا بالایی دارد. اگر تکنسین و یا قطعات یدکی این دستگاه به سادگی و به سرعت در دسترس نباشد، بهترین دستگاه چاپ بنر هم به کار نخواهد آمد.

معرفی دستگاه چاپ بنر بزرگ سایز

اگر خدمات شرکت ارائه دهنده دستگاه بنر به گونه ای باشد که مثلا در ایام محرم یا ایام پیش از عید که پیک کاری چاپخانه های لارج فرمت است، سرویس کار به اندازه کافی نداشته باشد، مطمئن باشید شما یا خریدار دستگاه به شدت با مشکل مواجه خواهید شد. پس در هنگام خرید دستگاه چاپ بنر به جای توجه به اطلاعات غیر واقعی که برخی از فروشندگان در اختیار شما قرار می دهند و اسم های متفاوتی که بر روی آپشن های الزامی دستگاه می گذارند، به نوع خدماتی که قرار است ارائه دهند دقت کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

در مورد نوع هزینه برای دستگاه چاپ بنر، بهتر است آن را به صورت نقدی خریداری کنید. طبق آمار به دست آمده، اکثر افرادی که خرید دستگاه چاپ بنر خود را به صورت نقدی انجام داده اند توانسته اند کسب و کاری پایدار و مناسب را تشکیل دهند؛ این درحالی است که درصد موفقیت افرادی که دستگاه را به صورت اقساطی (چه با گرفتن وام از بانک و چه به صورت خرید اقساطی از مجموعه ارائه دهنده دستگاه بنر) خریداری کرده اند بسیار پایین تر است.

در پایان باید گفت که خرید مطمئن از شرکت های با سابقه، می تواند خیال شما را از دستگاه و خدمات ارائه شده بر روی آن راحت نگه دارد. باید سعی کنید دستگاه چاپ بنر را با تحقیق فراوان و وسواس زیاد خریداری کنید تا بعد از مدتی کوتاه از هزینه ای که برای این موضع کرده اید پشیمان نشوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل