بازدید 7211
۱

واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در سوسنگرد

کد خبر: ۷۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 13 December 2017

فرمانده پلیس راه کشور از واژگونی اتوبوس بنز حامل دانش‌آموزان دختر در جاده سوسنگرد استان خوزستان خبر داد. برخی گزارش ها از جان باختن هشت دانش آموز در این حادثه حکایت می کند .

به گزارش خراسان، سردار محمدحسین حمیدی، فرمانده پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایسنا خبرداد: حوالی ساعت 18 روزسه شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر در حال حرکت در جاده سوسنگرد در استان خوزستان بود که یک دستگاه وانت تویوتا با انحراف از مسیر به سمت این اتوبوس متمایل می‌شود.

وی افزود:در پی این اتفاق اتوبوس حامل دانش‌آموزان از مسیر خود منحرف و در حاشیه راه به قسمت بغل واژگون شد.

وی گفت: متاسفانه طی این حادثه تعدادی از دانش‌آموزان دختر جان خود را از دست دادند.در همین حال به گزارش ایرنا، در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان راهیان نور نظرآبادی در محور سوسنگرد خوزستان و کشته و زخمی شدن تعدادی از آن ها، تیمی متشکل از اداره کل مدیریت بحران استانداری، آموزش و پرورش و هلال احمر به محل حادثه اعزام می شوند تا از نزدیک روند امداد رسانی و رسیدگی به حادثه دیدگان و بررسی علل بروز حادثه را پیگیری کنند.

عبدالرضا سعیدی نیا، استاندار البرز نیز در گفت وگو با خبرنگارایرنا تعداد سرنشینان اتوبوس را 39 نفر ذکر کرد و افزود: از میان زخمی شدگان که دانش آموزان دختر اعزامی از کرج به مقصد خوزستان بودند حال هفت نفر وخیم گزارش شده که برای درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده اند.

وی افزود: این سانحه در ساعت 17 سه شنبه در کمربندی سوسنگرد و به علت انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یک دستگاه وانت تویوتا رخ داده است. در حالی که منابع رسمی از جمله فرماندار دشت آزادگان تا زمان تنظیم این گزارش تعداد قطعی جان باختگان را ۴ نفر(سه دانش آموزدختر و یک مرد )و مصدومان را هفت نفر بیان کردند.

انتخاب به نقل از وزارت بهداشت گزارش داد : کشته های تصادف اتوبوس اردوی دانش آموزی به هشت نفر افزایش یافت و حال هفت دانش آموز نیز وخیم است .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من نمی دونم الان وسط سال تحصیلی آیا زمان اردو بردن دانش آموزانه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار