بازدید 4535

ادعای ارزش پنج میلیارد دلاری تلگرام

کد خبر: ۷۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ 13 December 2017

خبرگزاری بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد: پاول دوروف، مالک شبکه اجتماعی «تلگرام» گفته است این رسانه پنج میلیارد دلار قیمت دارد اما او قصد فروش آنرا ندارد.

به گزارش ایرنا، دوروف که سی سه ساله و اهل روسیه می باشد، گفت: شبکه اجتماعی تلگرام 180 میلیون کاربر دارد که چهل میلیون آن ایرانی هستند.

دوروف به بلومبرگ گفت: هر روز نیم میلیون نفر به تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزوده می شود.

دوروف که در سال 2014 میلادی سهام خود را در شبکه اجتماعی روسیه به نام ( وی کی) فروخته بود به راه اندازی یک شبکه اجتماعی دیگر پیام رسان به نام تلگرام روی آورد. این شبکه غیرقابل حک کردن است.

پاول دوروف و برادر بزرگش که برنده جایزه ریاضیات و برنامه نویسی است، نرم افزار این شبکه اجتماعی را درحال مسافرت از این کشور به آن کشور نوشت برای اینکه او می خواست برنامه نویسی اش مورد دستبرد شبکه های جاسوسی از جمله پلیس فدرال امریکا (اف بی آی) قرار نگیرد.

پاول می گوید: اف بی آی خواسته بود یکی از برنامه نویسان او را در سان فرانسیسکو تطمیع کرده و اطلاعاتی در مورد برنامه شبکه اجتماعی تلگرام به دست آورند.

درحال حاضر محل دفتر تلگرام مخفی است و نام کارکنان آن نیز در دسترس هیچ کس نیست. او می گوید بعضی از کارکنان شبکه اجتماعی تلگرام میلیونر هستند.

دوروف که در طبقه بیست و سوم یک آسمانخراش در دوبی با بلومبرگ صحبت می کرد، گفت: دفتر جدیدش فاصله چندانی با آنجا ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان