بازدید 4264
در مراسم افتتاح کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان قرائت شد

پیام‌محسن‌رضایی‌به‌مردم‌بختیاری‌و‌مسئولان‌خوزستان

پیام دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم افتتاح کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان كه سه‌شنبه، ٢١ آذرماه برگزار شد، توسط سید رضا میرزاده قرائت گردید.
کد خبر: ۷۵۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 12 December 2017

پیام دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم افتتاح کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان كه سه‌شنبه، ٢١ آذرماه برگزار شد، توسط سید رضا میرزاده قرائت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام با قدردانی از مدیران و شخصیت‌هایی که در به ثمر رساندن پروژه کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان تلاش کرده‌اند؛ خدمت به مردم غیور و وفادار بختیاری برای زدودن فقر و محرومیت را حق آن مردم دانست.

متن کامل پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز که به لطف و عنایات حضرت باری‌تعالی، با حضور معاون اول محترم رئیس‌جمهور، جناب آقای دکتر جهانگیری، کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، لازم می‌دانم از تلاش‌های بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در دولت و پیگیری استاندار محترم

خوزستان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در به ثمر نشستن این پروژه، قدردانی کنم.

امیدوارم فعال شدن بخش اول این پروژه، سرآغازی مبارک برای تداوم مراحل بعدی تا وصول به یک صنعت کامل آلومينیوم در شمال استان خوزستان باشد و به کاهش فقر و محرومیت منطقه بینجامد.

همه می‌دانند که مردم غیور و وفادار بختیاری در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، هزاران شهید تقدیم داشته و امروز، حق دارند که از مسئولان کشور برای زدودن فقر و محرومیت، استمداد کنند.

و من الله التوفیق

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل