بازدید 12604
۴

حکم اعدام برای ۲ متجاوز به زن ورامینی

کد خبر: ۷۵۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 12 December 2017

دو سال پیش زن جوانی در اطراف ورامین سوار خودرو مسافربری شده بود که دربین راه دو مرد دیگرهم سوارشدند. اما ناگهان آنها که چاقو به‌دست داشتند راننده و مسافر دیگرش را تهدید کردند و پس از کشاندن خودرو به محلی خلوت، راننده را مجبور به توقف کردند.

به گزارش روزنامه ایران، دو شیطان صفت، زن جوان را بدون توجه به التماس‌هایش مورد تعرض قرار دادند وبعد هم از راننده خواستند به قربانی‌شان تجاوزکند.آنها پس ازجنایت سیاهشان زن جوان را رها کرده ومتواری شدند.

این زن درپی رهایی از دام کفتارها و درحالی که رنگ به رخسار نداشت خود را به نزدیک‌ترین کلانتری رساند واز سه مرد متجاوز شکایت کرد.

سرانجام فرید، یاشار وسهراب با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان به دام افتادند.

آنها در نخستین جلسه دادگاه به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.اما پس ازاعتراض‌شان پرونده به دیوانعالی کشورارسال شد.قضات عالی‌رتبه پس ازبررسی‌های تخصصی حکم اعدام دومتجاوزرا تأیید کردند اما حکم سهراب- راننده -را نقض کردند.بنابراین متهم بار دیگر دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی وبا حضور قاضی رستمی- مستشار دادگاه-پای میز محاکمه ایستاد.

درابتدای جلسه دادگاه، شاکی پرونده بار دیگرخواستار اشد مجازات راننده شیطان صفت شد.سپس متهم به دفاع ازخود پرداخت وبا ابرازپشیمانی مدعی شد با زور و تهدید دو مسافرش مجبور به این کارشده است. پس ازپایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم خودرا صادر کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
دو سال خیلی دیر بوده
ولی باز خدا را شکر که اعدام می شوند
راننده هم بايد اعدام بشه. اگر غيرت داشت جونش رو بالاي اين كار ميگذاشت. شيطان لعنتي
به نظرم راننده بیگناه است چون اجبار افراد نباید دلیل بر جرم باشد.کلا حکم اعدام در مورد راننده بی عدالتی است و باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
راننده شیطان صفت تر از بقیه بوده چرا که می توانست با داد و بیداد و یا درگیر شدن با ان دو نفر نقشه پلید انها را نقش برآب نماید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر