بازدید 40926

ضرغامی: آرایش خانم‌ مجری ها ممنوع است

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به اينكه تحول مورد نظر رهبري ، بطور كلي با تحولي كه بسياري از سياسيون ، احزاب و گروه‌هاي سياسي و رسانه‌هاي آنان تبليغ مي‌كنند متفاوت است ، گفت : استقلال رسانه ملي در انجام مأموريت‌هاي خود همواره براي ما اصل بوده و براي حفظ آن آماده پرداخت هر گونه هزينه هستيم. وی مدعی شد که «همگرايي بي‌سابقه بين ايرانيان داخل و خارج كشور در مقابله با نظام از طريق رسانه‌هاي مختلف» بوجود آمده است.
کد خبر: ۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۸ 01 December 2009
فارس: رئيس سازمان صداوسيما گفت: آرايش كردن خانم‌ها در برنامه‌هاي تلويزيوني شرعا و قانونا ممنوع است چون خلاف شرع است و يك مورد هم نبايد اتفاق بيفتد.

چهاردهمين نشست سراسري افق رسانه صبح امروز با موضوع جنگ نرم، رسانه ملي و راهبردهاي 5 ساله در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد.

بنابراين گزارش، در اين مراسم سيد عزت‌الله ضرغامي و مديران سراسري صدا و سيما حضور داشتند.

ضرغامي طي سخناني به جنگ نرم اشاره كرد و گفت: محوريت مبارزه با جنگ نرم با رسانه ملي است و محوريت برنامه‌هاي ما بايد در اين حوزه باشد.

وي همچنين به مسائلي نظير افق رسانه براساس تحولات محيطي جديد، تاكيد و تدابير رهبر معظم انقلاب در 5 سال گذشته و انتظارات جديد، مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد ماهواره‌ها، سند فرا دستگاهي فرهنگ و تعاملات بين سازماني و برنامه 5 ساله توسعه كشور نيز اشاره كرد.

رئيس سازمان صدا و سيما همچنين به استفاده گسترده از اهرم‌هاي فشار مجامع بين‌المللي در مورد اقدامات سازمان صدا و سيما، ظهور آسيب‌هاي اجتماعي جديد در جامعه، افزايش شكاف نسلي به دليل بروز رسانه‌هاي جديد، همگرايي بي‌سابقه بين ايرانيان داخل و خارج كشور در مقابله با نظام از طريق رسانه‌هاي مختلف و تحولات جهشي در فن‌آوري‌هاي رسانه نيز اشاره كرد.همچنين تحول در روش‌هاي مهندسي پيام ، اولويت اصلي سازمان است كه با توجه به تحولات محيطي نسبت به 5 سال گذشته بايد از ضريب نفوذ بالاتري برخوردار شود.

ضرغامي افزايش تنوع و دگرگوني اساسي در استفاده از فضاي مجازي ، ظهور آسيب‌هاي اجتماعي جديد در جامعه ، افزايش اختلاف نسلي به دليل حضور رسانه‌هاي جديد ، تحولات جهشي در فناوري‌هاي رسانه ، پيشرفت‌هاي چشمگير در فناوري‌هاي توليدي و نظام‌هاي فشرده‌سازي ديجيتال را از جمله تغييرات عمده نسبت به گذشته ذكر كرد.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به توانمندي‌هاي بالاي رسانه ملي در حوزه‌هاي مختلف توليد و رضايتمندي و اعتماد ارزشمند مردم به برنامه‌هاي متنوع فعلي گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به صورت شفاهي و كتبي از اقدامات مفيد و مؤثر مديران، هنرمندان و برنامه‌سازان سازمان و زحمات طاقت‌فرساي آنان تقدير كرده و هم زمان نيز افق‌هاي جديدي را براي حركت روبه جلو ترسيم كرده‌اند.

وي در ادامه سخنان خود در مورد تغيير مديران در 5 ساله دوم رياستش بر سازمان صدا و سيما اظهار داشت: تغيير مديران مساله عجيبي نيست و هميشه طي سال‌هاي گذشته وجود داشته است.فضا نبايد جو زده شود و به منزله تصميم‌گيري‌هاي جديد كسي حق ايجاد فشار رواني ندارد.

راهبردهاي 5 ساله دوم صداوسيما كه در اين همايش مورد توجه قرار گرفتند، عبارت بودند از:

1- ساماندهي موسيقي (كاهش، پالايش و انتخاب صحيح)
2 - حفظ حريم زن
3 - هدفمندي برنامه‌هاي گفتگو محور
4 - تحول و ايجاد تنوع در ساختارهاي برنامه‌هاي ديني
5 - تربيت نيروي انساني متعهد و متخصص و توجه جدي به جايگاه دانشكده صدا و سيما
6 - ايجاد فضاي حزب‌اللهي و انقلابي در همه بخش‌هاي سازمان
7 - اميد‌بخشي نسبت به آينده نظام
8 - ترسيم قدرت خود ترميمي نظام در مقابل آسيب‌هاي موجود
9 - آگاهي بخشي در تمامي سطوح جامعه نسبت به خدمات نظام
10 - ارائه الگوي صحيح سبك زندگي با محوريت اصالت خانواده
11 - استفاده مستمر از تجارب سازماني بويژه در حوزه روش‌ها با هدف ارتقاي كيفيت و كاهش آسيب‌هاي موجود
12 - اقدام براي طراحي و اندازه‌گيري شاخص‌هاي كيفيت محتوايي برنامه‌ها

حجم موسيقي در برنامه‌ها كم شود

اين موارد ضمن ارائه از سوي رئيس رسانه ملي با توضيحاتي نيز همراه بود. وي با بيان اينكه عمده ملاحظات و مطالبات رهبري و نگراني‌هايي كه برايشان ايجاد مي‌شود در حوزه سلبي است تصريح كرد: من امروز از شما مي‌خواهم كه در حوزه توليد از امروز بايد تحولات بسياري در روش‌هاي نظارتي خود با كمك بخش نظارت سازمان ايجاد كنيد. نمي‌خواهم بگويم فيلترينگ كنيد بلكه مراقب باشيد تا اتفاق نادرستي نيفتد، حساسيت‌ها روي عملكرد صدا و سيما فوق‌العاده است چون ميليون‌ها نفر از آن مطلب خط مي‌گيرند و مسائلي كه با شرع و انقلاب فاصله دارد نبايد به هيچ وجه از آنتن پخش شود.

ضرغامي اظهار داشت: اولين مورد موسيقي است بنظر مي‌رسد حجم موسيقي در همه برنامه‌ها زياد است و بايد كم شود، همين الان برنامه‌هاي گفتگو محوري داريم كه موسيقي‌هاي نابهنجاري از آنها شنيده مي‌شود در حاليكه حتي برخي از فيلم‌هاي اكشن غربي نيز موسيقي‌هاي بسيار فاخري دارند و همه آن آرامش است من نمي‌گويم مانند آنها باشيم بلكه بايد از آنها درس بگيريم و از نكات مثبت‌شان استفاده كنيم.پس كاهش و پالايش موسيقي را در دستور كار قرار دهيم.

دوستان در حوزه موسيقي تمام نيازهاي شبكه‌ها را مي‌سازند و براي سيما نيز تصوير‌سازي مناسب مي‌كنند و كارهاي ارزشمندي مي‌سازند در حال حاضر حوزه موسيقي ما خيلي خوب كار كرده است و شما بايد در انتخاب موسيقي مراقبت بسياري داشته باشيد بويژه در مراكز استاني، به تازگي نيز 200 كليپ خوب به مراكز استان‌ها ارائه شده و اگر قرار باشد انتخاب صحيح صورت بگيرد اولويت با توليدات مركز موسيقي است.

وي با بيان اينكه ما دستمان بسته نيست و همه بايد كار كنيم تا توليدات جذابي داشته باشيم گفت: شما دست‌تان در توليد برنامه‌ها باز است و در اين حوزه بايد نوآوري كنيم شجاعت و ريسك‌پذيري نيز پيش‌نياز تحولات بنيادي است كه ما به دنبال آن هستيم البته ما نسبت به سال‌هاي قبل در عرصه موسيقي خيلي بهتر شده‌ايم اما بايد طوري كار كنيم كه كسي نگويد خلاف شرع است و ما بتوانيم از عملكرد خود دفاع كنيم.

آرايش خانم‌ها در تلويزيون شرعا و قانونا ممنوع است

ضرغامي در ادامه سخنان خود به حفظ حريم زن اشاره و تصريح كرد: مساله حفظ حريم زن و مرد بسيار مهم است و بايد در اين زمينه الگوسازي شود و هم در محيط كاري و هم در برنامه‌ها اين مساله بايد رعايت شود ما نبايد مجري مشكل‌دار داشته باشيم همچنين آرايش كردن خانم‌ها شرعا و قانونا ممنوع است كسي نبايد آرايش كند چون خلاف شرع است و يك مورد هم نبايد اتفاق بيفتد، همچنين شوخي‌هاي زننده نيز نبايد ميان زنان و مردان چه در تلويزيون و چه در راديو اتفاق بيفتد و ترجيحا اگر مهمان زن داريم مجري هم زن باشد، همچنين گويندگان خبر هم مستثني از اين قاعده نيستند مشاوران بانوان در صدا و سيما بايد فعال شوند و در اين زمينه كارهاي اساسي انجام دهند.

وي همچنين به هدفمندي برنامه‌هاي گفتگو محور اشاره و اظهار داشت: شما بايد بدانيد كه از برنامه‌هاي گفتگو محور چه مي‌خواهيد و هدف از قبل مشخص باشد در حال حاضر سخنراني‌ها در تلويزيون خيلي زياد است و بايد خيلي كمتر شود و ما از قابليت‌هاي هنري استفاده كنيم، مثلا كار ضعيفي شبيه كليد اسرار توانست مخاطبان بسياري به دست بياورد و از تاثيرگذاري بالايي برخوردار باشد ما بايد شبيه آنها را بسازيم و يكي از اهداف مهم‌مان سوق دادن جوانان به سمت دين و آموزه‌هاي ديني باشد.

وي در ادامه سخنان خود به دانشكده صدا و سيما اشاره و در اين باره گفت: بايد براي استادها، متون آموزشي و دانشجويان برنامه‌ريزي شود و فضاي دانشگاه حزب‌اللهي و متفاوت با ساير دانشگاه‌ها باشد.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به اينكه تحول مورد نظر رهبري ، بطور كلي با تحولي كه بسياري از سياسيون ، احزاب و گروه‌هاي سياسي و رسانه‌هاي آنان تبليغ مي‌كنند متفاوت است ، گفت : استقلال رسانه ملي در انجام مأموريت‌هاي خود همواره براي ما اصل بوده و براي حفظ آن آماده پرداخت هر گونه هزينه هستيم.

ضرغامي آگاهي مستمر و همه جانبه را پيش نياز ايجاد اميد پايدار در جامعه دانست و افزود براي تحقق اين رهنمود ارزشمند؛ از همه ظرفيت‌هاي اطلاع‌رساني و هنري استفاده خواهيم كرد.

رئيس سازمان صدا و سيما در ادامه سخنان خود به بحث ترسيم قدرت خود تعليمي نظام در مقابل آسيب‌هاي موجود اشاره و اظهار داشت: اين مسئله از مسائل مهمي است كه دست ما نيز در آن باز است مثلا اگر يك قاضي در اثر نمايش منفي باشد و رشوه مي‌گيرد و توسط خود دستگاه شناسايي شود قدرت خود ترميمي از مصونيت بخشي به نظام است اين خوب نيست كه ما همه را خوب نشان دهيم.

همچنين اگر خواستيم ملاكي داشته باشيم ملاك ما خانواده است و بي‌احترامي فرزندان به بزرگان خانواده و يا منفي بودن شخصيت‌هاي بزرگان خانواده جزء محدوديت‌هاي ما باشد براي تهيه كنندگان اصالت خانواده جزء تاكيدات باشد.

وي ادامه داد: ما در حوزه استراتژي‌ها و عناوين كاري مشكلي نداريم بلكه بايد روش‌هاي ما تغيير پيدا كند و براي مهندسي پيام اصلاح روش‌ها مهمترين اولويت ماست.

وي در پايان سخنان خود گفت: ما بايد بتوانيم شاخص‌هاي كيفيت را بدست بياوريم و بايد ببينيم چه روش‌هاي علمي مي‌توانيم ارائه بدهيم كه ما را به كيفيت برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
حجم موسيقي در برنامه‌ها كم شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
ادکلن چی؟ میتونن بزنن؟
خوب خداراشکر مابالاخره متوجه شدیم مشکل رفتارهای عجیب و غریب و دور از عدالت صدا و سیما چه بوده: آرایش مجریها...الحمدلله اگر امشب بمیرم دانسته از دنیا رفته ام.....
فقط ارايش بانوان شرعا و قانونا ممنوع است؟ بردن ابروي مردم اشكال ندارد؟

آقا ببخشید بهشت زهرا ازکدوم سمت میروند؟
انگار همه نیرو و برنامه هایشان را در این راه و بااین هدف به کار گرفته اند که بی بی سی وصدای امریکا این مختصر تماشاگران باقیمانده راهم قبضه کنند.
خواجه در بند نقش ایوان است
اميدواريم تحقق يابد نه اين كه در حد شعار باشد.
آرایش کردن آقایون چطور؟
همیشه آخرین مدل های آرایش و آخرین دکور اسیون منازل، ابتدا در تلویزیون تبلیغ می شود...
ولی امام(ره) فرمودند دیدن عکس یا تصویر موردی ندارد.حال ایشان چه میگویند!!!
یکی از مشکلات اصلی کشور حل شد بعدی لطفا !
چرا ارایش ملایم برای حانم ها نوعی نظافت و مرتب بودن است همه باید نا مرتب باشند بله ارایش های اجق وجقی درست است ولی این ها مسخره بازی و زورگوئی به زنان است من به عنوان یک زن از اقای ضرغامی سئوال میکنم ایا به اکثر مجریان مرد که ابروهایشان را برداشته اند و... بخش نامه ابرو بر داشتن مردان ممنوع را هم میدهند یانه . یا اینکه همه فقط سرشون را در کارهای زنان میکنند و زورشان فقط به زنان میرسد .پس ابرو راکلولشی اقایان مجری و اخبار گو هم باید ممنوع شود حالا اگر شما تابناکی ها مرا خفه و سانسور نکنید چون زن هستم.
آیا امکان دارد با نهایت احترام از جناب مهندس ضرغامی عزیز سوال کنم ممنوعیت شرعی و قانونی آرایش برای زنان برگرفته و مستند از کدام رساله شرعیه و نیز کدام مصوبه قانونی کشور میباشد؟ و آیا این حکم ممنوعیت فقط برای کارمندان صدا و سیما است یا برای کلیه زنان ایرانی؟
در ارتباط با دانشکده صدا وسيما، چرا ما رها شده ايم؟
خيلي عجيبه...آقاي ضرغامي براي شبكه هاي داخلي محدوديت ايجاد مكنه...اگر نگاهي به شبكه هاي برون مرزي كنيم مي بينيم چقدر فرق برنامه و اجرائ است حتي در پوشش و نوع گفتار مجريان...همين ديرو ز 10/9/88مجري شبكه پرس تي وي خودمان خانمي با آرايش غليظ و جالبتر آويزان و پيدا بودن گوشوارهايش تعجب همه دوستان را برانگيخته بود كه واقعا گرداننده اين شبكه صدا و سيما خود ما است... از همه مهمتر اينكه هيچ نقدي براي شبكه هاي برون مرزي براي مردم كشور كه ماليات ميدهند براي اين شبكه ها نيست و حتي امكان ديدن آنها به صورت عادي بدون استفاده از ماهواره هم نيست... باز جالب تر اينكه قانون منع استفاده از ماهواره هم اشكال دارد چرا مثلا در آن ديده نشده اگر كسي در داخل كشور فقط علاقمند به ديدن شبكه هاي استاني و برون مرزي با شد بايد چكار كند... اگر از تجهيزات استفاده كنه كه خلاف جرم مرتكب شده اگر بخواهد نكنه .....خلاصه خيلي پرسش براي اين سياست هاي ضد و نقيض وجود دارد پس تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل....
با این طرز تفکر هنوز هم می پرسید چرا شبکه های ماهواره ای در کشور طرفداران زیادی دارد ؟!!!
فقط در شبکه های داخلی یا شامل حال کانالهای ماهواره ای و برون مرزی نمی شود؟
خیلی برنامه های سیما جالب بود قراره جالبتر هم بشه.بعد میگن تهاجم فرهنگی... ما خودمون کار بلد نیستیم میندازیم گردن دیگران.
پرس تی وی و العالم همه آرایش می کنن
ساماندهي موسيقي (كاهش، پالايش و انتخاب صحيح)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس معلومه صدا و سیما هیچ برنامه ای برای همراهی با جو عمومی جامعه و نیازهای اجتماعی مردم نداره. در حال حاضر که به زعم آقایان موسیقی زیاده، استقبال در حد بسیار پایین از صدا و سیما و گرایش به رسانه های خارجی بیداد میکنه، وای به روزی که بخواهند این برنامه ها را محدود هم بکنند. قطعا نظر مقام معظم رهبری در ایجاد محدودیت نبوده، بلکه بهره ور کردن و اثربخشی برنامه های صدا و سیما مدنظر بوده است.با این اوصاف باید صدا و سیما را به کلی فراموش کرد.
با توجه به سخنان جناب ضرغامی ؛ من هم مطلبی داشتم راجع به سریال گاوصندوق که متاسفانه مانند بسیاری از سریالهای دیگر از ادبیات سخیفی استفاده می کند که در شان خانواده های ایرانی نیست. چنانچه این سریال را دیده باشید؛ یکی از شخصیتهای داستان زبان لمپنیسم را تبلیغ و مدام از واژه هایی استفاده می کند که ابراز آن از رسانه ی فراگیری مثل صدا و سیما نه به صلاح است و نه در شان خانوداه های ایرانی. این آقا مثل بقیه ی سریالهای دیگر سعی دارد تا اصطلاح "من در آوردی" نظیر "چنیم" را هم جا بیندازد. و جالب تر اینکه در بخشی از سریال هنگامی که دایی خانواده در مورد تجدید فراش و ازدواج "آقای جلوه" صحبت می کند مادر خانواده می گوید "داداش جلوی بچه از این حرفها نزن" و بعد از چند پلان؛ همان بچه در محاوره ای با خواهرش از اصطلاحات " کل انداختن" و پوز زدن" استفاده می کند که مورد عتاب خواهر قرار می گیرد.

سریالهایی شبیه این بسیار از صدا و سیما پخش شده و یا در حال پخش است و اصولاً " تیکه انداختن" و به زبان "لمپنیسم صحبت کردن" تبدیل به کلیشه ای شده که در تمام این نوع سریالها وجود دارد و به خیال خودشان نوعی طنز و نمک داستان است.

البته منکر نمی نوان شد که این نوع زبان و اصطلاحات هم بخشی از فرهنگ جامعه شده و باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرند و حتی در فیلمهای سینمایی از آنها استفاده شود تا هر کس دلش خواست تماشا کند؛ اما تکرار آنها از رسانه ی ملی که فراگیر ترین رسانه ی کشور است ؛ آن هم در ساعاتی که هنوز نو نهالان و نوجوانان خانواده ها بیدار هستند؛ موجب خشم و تاسف والدین می گردد.
تا وقتي كه چنين تفكري در سازمان صدا و سيما وجود دارد و تا وقتي كه هنوز مانند دهه شصت فكر ميكنيم وضعيت جذب مخاطب از اين هم بدتر مي شود. كجا موسيقي در سازمان زياد است . اتفاقا خيلي كم است. كي گفته مجري هاي ما ارايش دارند؟ كيدفعه بگيد از فردارو بند بزنن. مشكل صدا و سيما اين چيزها نيست .تابناك از فردا نگي چرا مخاطبان سيما كم شدن ها؟ دليلش با سخان اين اقا دقيقا مشخص شد.
آقاي ضرغامي يک سري به شبکه هاي ماهواره که مجوز از صدا و سيما دارند بزنيد و ببينيد که خانمهاي ايراني به ظاهر حجاب را رعايت کرده اند در حالي که روسري دارند ولي با چه آرايشهائي زننده برنامه اجراميکنند.
1-مگه ديگه کسي تلويزيون نگاه ميکنه؟
2- مجري خانم فقط بايد چشم راستش پيدا باشد نه بيشتر ، اصلا فقط صداشون راپخش کنيم يا از مجري مرد استفاده کنيم
در راهبردهای گفته شده هيچ اشاره ای به تناسب پخش آگهی های بازرگانی با حجم برنامه ها و زمان پخش آنها نشده است . بنظر می رسد صدا و سيما در این بخش نگاه کاملا اقتصادی ، حال آنکه از دیدگاه روانشناسی اجتماعی بايد به این مقوله نگاه دقیقتری داشت.
ما که ندیدیم مجری ها آرایش بکنند شما دیدید؟
مرد مومن! مرد های مجری هم آرایش میکنند..........به نظر من هیچ مساله ای نیست ولی لطفا دروغ پردازی نکنید.......
آنچه که بسیار اهمیت دارد و همانند گنج از آن باید نگاهداری کرد آرشیو روزنامه ها و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی است که آیندگان مشاهده کنند با اینهمه بگیر و ببند ها و سخت گیری هاو... اگر جمعیت نسبت به قبل از انقلاب دو برابر شده فساد و فحشا و اعتیاد بیبند و بیاری هم زیاد شده . رشوه خواری و غیره حدودا صد برابر شده . تازه اگر کم نگفته باشیم .
تلويزيون مهمترين عامل سوق دادن جامعه به سمت ماهواره در سال هاي اخير بوده است... اطلاع رساني ناكافي و جهت دار و برنامه اي سطحي و ....
به نظر مي رسد با اين بيانات آقاي ظرغامي هر روز به تعداد بينندگان ماهواره اضافه شود...
باسلام - تروخدا اینقدر اینقدر مرد وزن نکنید مگه چه فرقی بین این دو موجود است که یک مرد هرجور دلش بخواد آرایش مو و ابرو داشته باشه و در برنامه های تلویزیونی قرار بگیرد ولی یک خانم نتواند. بابا اینقدر این کارها را کردید که مردم اینقدر حریص شدند هر روز ده ها کار خلاف تو جامعه میبینیم - در ضمن اگه موسیقی هم در تلوزیون و رادیو کم بشه دیگه مردم به چه رقبتی از این رسانه ها استقاده کنند بقیه برنامه ها که همش سخنرانی ، مصاحبه ، ... غیره است . با مدیران کارامد تر دیگر هم میشود این رسانه را مدیریت کرد .
ای کاش مشکل صدا و سیما فقط آرایش خانم مجری ها بود
خدمت حاج عزت عارضم که تنها مشکل تلویزیون ما آرایش مجریان و موسیقی بود که الحمدالله داره حل میشه . با توجه به عیب یابی سازمان ذی نفوذتان حتما جا پای شبکه های جهانی خواهید گذاشت .
تو شبكه هاي برون مرزي هم همينجوره !!!!
کارشناسان مدیریت باید الگو بگیرند
"اقدام براي طراحي و اندازه‌گيري شاخص‌هاي كيفيت محتوايي برنامه‌ها"
من معذرت می خواهم ولی تا الان بدون چنین شاخص هایی تلویزیون اداره می شده؟ اگر چنین شاخص هایی نداشته اند مدیر سازمان چکار می کرده چه چیزی را با چی مقایسه می کرده و دستور می داده؟
مدل مو و ريش آقايان چي؟ آن هم ممنوع است
جدا؟ پس چرا مدتهاس توی برنامه هایی که برای خارج از کشوریا پخش میشه همه کار انجام میدن ولی به داخلی ها که میرسه همیشه لباس مشکی و تیره میپوشن! این شرعیه؟
در ادامه
1- افزایش برنامه های غم انگیز
2- پخش سریالهای شرقی و نشان دادن تاریخ و فرهنگ آنان
3- نام گذاری افراد خلافکار در سریالهای داخلی با نامهای اصیل ایرانی
4- پرداختن به مشکلات دیگر کشورها و چشم پوشی از مشکلات داخلی
5- عدم درج عیدتان مبارک در عید نوروز ورسمیت ندادن به آن به عنوان یک عید
6- نشان ندادن هویت اصیل ایرانی و نام نبردن از افتخارات ملی همانند کوروش داریوش خشایار مهرداد سورنا شاپور و...
7- گرفتن مسابقات ورزشی از شبکه های ماهواره ای دیگر کشورها و محو آرم وقطع صدای آن تحت عنوان پخش مستقیم !!!!!
8- نامگذاردن رسانه ملی !!!!!!!!!!!!
متسفانه همیشه کارها در افراط و تفریط به سر می برد . کار صدا و سیما هم یک روز افراط است . یک روز تقریط . مشکل صدا وسیما این مسائل نیست. بلکه توهین به شعور مردم و احمق فرض کردن آنها است . دلیل گرایش مردم به ماهواره هم همین است . البته بعید می دانم نظر من را منتشر کنید .
((رئيس سازمان صداوسيما گفت: آرايش كردن خانم‌ها در برنامه‌هاي تلويزيوني شرعا و قانونا ممنوع است چون خلاف شرع است و يك مورد هم نبايد اتفاق بيفتد.))
این جمله آقای ضرغامی واقعا راست است و خانم های تلویزیون اصلا آرایش نمی کنن،اصلا!
باسلام ، البته ايشان نوع و نحوي ممنوعيت آرايش مجريان خانم را بيان نکرده اند . ضمن اينکه در حال حاضر برخي از موارد آرايش به صورت دائم بر چهره ها پياده مي شود که محل اعراب است . همچنين بد نيست جهت آرايش آقايان مجري نيز يک چنين دستوري بيان گردد زيرا برخي از آنها از خانم ها بيشتر خودآرايي کرده اند .
این ممنوعیت اگه درباره بازیگران تلویزیون هم اِعمال بشه خیلی خوبه چون معمولا خانمهای بازیگر با هفت قلم آرایش توی تلویزیون ظاهر میشن.
پيشنهاد ميكنم بجاي موسيقي در برنامه ها از مداحي و روضه خواني استفاده شود!!!
آرایش زنان مجری فقط ذر سیمای ما ممنوع است یا در شبکه ماهواره ای Press TV و العالم هم که تحت نظارت صدا و سیمای ما برای کشور های عربی برنامه پخش میکند هم ممنوع است.چرا در این شبکه ها زنان با 7 قلم آرایش و با لباس های شیک و زیبا حاضر می شوند ولی در سیمای ما ممنوع است.سیاست یک بام و دو هوا همین است دیگر!
به جای اینکه فضا را باز تر کنید برای مخاطبان بیشتر اینقدر محدود کنید که دیگه هیچ کس نشینه پای رادیو و تلویزیون
گل بود به سبزه نيز آراسته شد.!!!
آرايش آقايون چي؟
با اين راه كارها حتماً در مقابله با هجوم رسانه ها ي بيگانه پيروز خواهيد شد !
خانومهاي مجري ارايش نميكنندفقط گريم ميكنندكه نوعي ارايش بسيارغليظ است
البته بهتربود می گفتند ناز وعشوه ونازک کردن صدای مجریان خانم ممنوع باشد.!!!!!!
مگر اینها بیننده و یا شنونده هم دارند.
اگر خلافه شرعه چراتوکشورهای دیگر اسلامی مراعات نمی شود؟
ولی برادران حق دارند زير ابرويشان را بر دارند، و دختران توی سريالها نيز همينطور. آنقدر سريالهايتان بد شده اند که جوانانمان در خيلی از موارد ايراد ميگيرند.آنهم جوانان ايرانی مقيم اروپا
ارایش مربوط به عوامه پس نباید باشد، اما تو صدا و سیما گریم داریم و وجهه هنری ارایشه که اشکالی نداره ... وگرنه باید بساط گریم ، چهره پردازی و ... برچیده شود .
"ضرغامي اظهار داشت: اولين مورد موسيقي است بنظر مي‌رسد حجم موسيقي در همه برنامه‌ها زياد است و بايد كم شود"

واقعا مرديم از اينهمه موسيقي كه از صداسيما پخش ميشود!
آيشون اون ديمبولي ديمبولي هايي هم كه قبل اخبار گفتن پخش ميشود هم به پاي موسيقي ميذارن!!!!
خيلي جالبه...خيلي خيلي جالبه
هرچند كه به نظرم كسي كه بخواد موسيقي گوش كنه تلوزيون رو روشن نميكنه!‌خدا بيامرزه پدر ماهواره و اينترنت رو!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل