بازدید 1914

وقاحت و بی شرمی نتانیاهو درباره قدس بی سابقه است

جنبش فتح با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اظهارات اخیر نتانیاهو در پاریس نشان دهنده وقاحت و بی شرمی بی سابقه رژیم اشغالگر قدس است.
کد خبر: ۷۵۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 11 December 2017

جنبش فتح با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اظهارات اخیر نتانیاهو در پاریس نشان دهنده وقاحت و بی شرمی بی سابقه رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «الیوم السابع»، جنبش فتح با صدور بیانیه ای به اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به فرانسه سفر کرده بود واکنش نشان داده و اعلام کرد که این اظهارات هذیان گویی اسرائیلی است.

نتانیاهو در نشست خبری مشترکی که با امانویل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در پاریس داشت ادعا کرد که قدس همانقدر پایتخت اسرائیل است که پاریس پایتخت فرانسه و باید فلسطینی ها این واقعیت را بپذیرند تا روند ایجاد صلح سرعت پیدا کند.

فتح هم در پاسخ اعلام کرده که عواقب بدی در پی سیاست های اسرائیل در خصوص قدس اشغالی گریبان این رژیم را خواهد گرفت و اظهارات نتانیاهو را در تضاد با قوانین بین المللی و توافق های صلح میان فلسطین و اسرائیل دانست.

فتح تأکید کرد که این اظهارات نشان داده که این رژیم به دنبال حل سیاسی بر اساس راهکار دو دولت نیست و با وقاحت و بی شرمی بی سابقه برای خود حقوقی در نظر گرفته که قابل تصور نیست.

جنبش فتح از جامعه جهانی خواست که بر مواضع ثابت خود در خصوص قدس پافشاری کرده و اسرائیل و ایالات متحده را وادار کنند تا پیش از آنکه دیر شود، از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عقب نشینی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار