بازدید 6006
تعیین خبرگان ورزش برای حضور در مجمع 25دیماه

ورود معنادار صالحی امیری به انتخابات کمیته ملی المپیک

در این میان حضور صالحی امیری سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان در این لیست بسیار مهم بوده و خبرساز شده است تا زمزمه برنامه دولت برای ورود به این نهاد را جدی کند.
کد خبر: ۷۵۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 11 December 2017

درجلسه امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، خبرگان ورزشی برای انتخابات این مجموعه مهم ورزش کشور مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز از ساعت 15 در محل کمیته آغاز شد. بررسی آغاز ثبت‌نام از نامزدها، اعلام اسامی خبرگان ورزشی و آیین‌نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک موارد مهم در این جلسه بود. همچنین اعضا در این نشست خبرگان ورزشی حاضر در انتخابات را معرفی کردند که اسامی به شرح زیر است: محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانم ها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان که امروز انتخاب و معرفی شدند. در این میان حضور صالحی امیری سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان در این لیست بسیار مهم بوده و خبرساز شده است تا زمزمه برنامه دولت برای ورود به این نهاد را جدی کند.

همچنین سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعنوان نماینده باشگاه ها و پیمان فخری به عنوان نماینده داوران و مربیان المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتاد و پنجمین نشست نیز با تایید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی کمیته بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب و معرفی شد. انتخابات کمیته ملی المپیک 25 دی‌ماه برگزار می‌شود. کمیسیون ورزشکاران نیز اسامی 6 نماینده خود را برای انتخابات کمیته و همین طور یک ورزشکار را برای حضور در هیات اجرایی معرفی کرد. انتخابات کمیته از 2 دی ماه آغاز می‌شود و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.

ورود معنادار صالحی امیری به انتخابات کمیته ملی المپیک

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل