بازدید 3336

ورود پیکر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس به کشور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دوشنبه هفته آینده مصادف با ۲۷ آذرماه پیکرهای مطهر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شوند.
کد خبر: ۷۵۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 11 December 2017

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دوشنبه هفته آینده مصادف با ۲۷ آذرماه پیکرهای مطهر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نشست مشترک با سرلشکر حاذم قاسم الفریجی معاون وزیر دفاع جمهوری عراق گفت: در نشست فنی دوجانبه در مرز خسروی شکر خدا جلسه خوبی را با دوستان عراقی برای ارائه راه‌های تقویت و تداوم عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهدا داشتیم.

توقف عملیات جستجوی شهدا در کردستان عراق

وی افزود: قرار بر این شد که عملیات تفحص با دقت بیشتری در محورهای غرب و جنوب عراق انجام گرفته و همچنین این عملیات در جنوب عراق از جمله مناطق اروند، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زبیدات باید با تقویت دستگاه‌های مهندسی سرعت بیشتری بگیرد. عملیات جستجوی شهدا در کردستان عراق به خاطر انسداد مرز و شرایط خاصی که در اقلیم کردستان حاکم است تعطیل شده است و تا اعلام آمادگی از جانب دولت مرکزی عراق این عملیات متوقف است.

ورود پیکر 55 شهید دوران دفاع مقدس به کشور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: هفته آینده هماهنگی لازم انجام شد و قرار شد دوشنبه هفته آینده مصادف با 27 آذرماه پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شوند. جزئیات این برنامه متعاقبا اعلام خواهد شد.

جزئیات فعالیت گروه تفحص شهدا در مناطق زلزله زده غرب کشور

سردار باقرزاده با اشاره به فعالیت‌های گروه تفحص پیکر شهدا در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: بچه‌های تفحص توفیق داشتند در یک ماه اخیر یعنی از روز اول وقوع زلزله در منطقه غرب حضور پیدا کنند. نزدیکترین واحدی که ما در منطقه داشتیم در منطقه سومار بود که در اولین فرصت به محل زلزله اعزام شد و بعد از آن گروه‌های دیگری هم آمدند و در منطقه تقویت شدند.

وی افزود: دوستان در سطح 30 روستای منطقه دشت ذهاب، کوهپایه و کوهستان‌های اطراف ذهاب در محور ریجاب، ازگله، ثلاث باباجانی و به سمت گیلانغرب- در هر چهار محور- عملیات امداد مهندسی داشتند. نزدیک به 7 روستا کانکس‌گذاری شد. علاوه بر آن در شهر سرپل ذهاب در منطقه محروم زعفران و پاونار، اقدامات خدماتی و مهندسی کانکس‌گذاری و تسهیلات بهداشتی را مستقر کردیم. این فعالیت‌ها در کنار سایر خدمات زیستی و رفاهی بود که توسط دوستان تفحص به مردم ارائه شد و هنوز هم ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان