بازدید 2411

انعقاد ۳۰ هزار قراردادآتی سکه در بورس کالا

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۰ هزار و ۸۴۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۵ هزار و ۴۷ میلیارد ریال منعقد کردند.
کد خبر: ۷۵۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 11 December 2017

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۰ هزار و ۸۴۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۵ هزار و ۴۷ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش بورس کالای ایران، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۵۱۰ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۰.۲۷ درصدی به یک میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۱۳۱ و ۲۱۱ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با افت ۰.۶۹درصدی به یک میلیون ۴۷۶ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد ۰.۱۶ درصدی به یک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۲ هزار و ۱۷۹ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۲۷هزار و ۸۱۵ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم ۰.۲۸ درصد رشد کرد و یک میلیون و ۵۹۰هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۴۴هزار تومانی و رشد ۰.۲۶ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار