بازدید 5910
آنکارا: اسرائیل به‌ جای حمله به ترکیه، اشغالگری در فلسطین را پایان دهد

جدال لفظی میان سران ترکیه و رژیم‌صهیونیستی

سخنگوی رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه جدال لفظی با مقامات اسرائیلی، گفت که به‌ جای حمله به ترکیه، اشغالگری در فلسطین را پایان دهند.
کد خبر: ۷۵۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 11 December 2017

سخنگوی رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه جدال لفظی با مقامات اسرائیلی، گفت که به‌ جای حمله به ترکیه، اشغالگری در فلسطین را پایان دهند.

به گزارش فارس، درپی بالا گرفتن جدال لفظی بین «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی، سخنگوی اردوغان نیز اظهارات نتانیاهو را محکوم کرد.

«ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اتهامات مطرح شده از سوی نتانیاهو علیه اردوغان، خواستار پایان اشغالگری رژیم‌صهیونیستی به جای انتقاد از آنکارا شد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» کالین تاکید کرد: «کسانی که فکر می‌کنند، قدس، اولین قبله، را می‌توانند با جعل واقعیت انجام شده، پایتخت اشغالگری قرار دهند، در حال اتلاف وقت خود هستند.»

وی با بیان اینکه اسرائیل به صورت سیستماتیک قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض می‌کند، افزود: «مقامات اسرائیلی باید به جای حمله به کشور و سران ما، به اشغال سرزمین‌های فلسطینیان پایان دهند.»

سخنگوی رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به اظهارات نتانیاهو گفت: «نباید اتهامات یک ذهن (بیمار) را که هزاران فلسطینی بی‌گناه را به قتل رسانده و سرزمین آنها را به زندانی بزرگ تبدیل کرده و به مردم فلسطین ظلم می‌کند، جدی گرفت.»

کالین در پایان بر تداوم حمایت ترکیه از حقوق مردم فلسطین تاکید کرد.

اردوغان روز یکشنبه رژیم صهیونیستی را «تروریست و کودک‌کش» خوانده بود که نتانیاهو نیز در واکنش به این صحبت‌ها، مدعی شده بود کسی که کُردهای ترکیه را بمباران و خبرنگاران را زندانی می‌کند، نمی‌تواند اسرائیلی‌ها را موعظه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر