بازدید 5830
فوتبال اروپا

سیتی دربی فصل راازمنچستربرد وبارکوردجدید قهرمان نیم فصل شد

منچستریونایتد با ۳۵ امتیاز، چلسی با ۳۲ و لیورپول با ۳۰، فعلا در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. منچسترسیتی در یک فصل، ۱۴ پیروزی پیاپی کسب کرد که این رکورد در تاریخ لیگِ انگلیس بی سابقه است. این تیم در حالی تا هفته شانزدهم لیگ ۴۶ امتیاز کسب کرده که سال گذشته تیمی با ۴۶ امتیاز در پایان فصل هشتم شد.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱ 11 December 2017

تیم آبی شهر منچستر با برتری در زمین رقیب همشهری بر اختلافش با رقبا در صدر جدول افزود.

به گزارش تابناک ورزشی، منچسترسیتی موفق شد در دربی شهر منچستر، با نتیجه 2-1 منچستریونایتد را شکست دهد. این چهاردهمین پیروزی متوالی شاگردان پپ گواردیولا در فصل جاری لیگ برتر بود. سیتی زن ها حالا با 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته اند تا تصور قهرمان نشدن آنها در این فصل واقعا سخت باشد. رکورد 14 پیروزی متوالی در یک فصل و حتی در یک نیم فصل از آنِ منچسترسیتی خواهد بود. پیش از این آرسنال نیز موفق شده بود 14 پیروزی متوالی در لیگ برتر به دست آورد اما 14 پیروزی متوالی آنها در دو فصل اتفاق افتاد.

در این بازی مهیج ابتدا سیلوا در دقیقه 43 منچسترسیتی را پیش انداخت اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول و با اشتباه مدافعان میهمان، راشفورد بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم با اشتباه مدافعان منچستریونایتد، اوتامندی، مدافع آرژانتینی منچسترسیتی گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا ضمن کسب چهاردهمین برد متوالی در لیگ برتر و ثبت رکورد برتری‌های متوالی در تاریخ این رقابت‌ها،اختلافشان با همشهری رده دومی را به 11 امتیاز افزایش دهند.

منچسترسیتی

شرح گل ها

منچستریونایتد 0-1 منچسترسیتی؛ داوید سیلوا (دقیقه 43): کرنر ارسالی به وسیله دی بروین با تاثیر اوتامندی در دهانه دروازه شیاطین سرخ به داوید سیلوا رسید تا او با ضربه خود به راحتی هر چه تمام تر و در حالی که اشلی یانگ آفساید را پر کرده بود، گلزنی کند.

منچستریونایتد 1-1 منچسترسیتی؛ مارکوس رشفورد (3+45): ارسال بلند روخو با اشتباه دلف در دفع توپ همراه شد تا توپ در فضایی عالی به رشفورد برسد و او بی درنگ با ضربه پای راست خود، توپ را وارد دروازه سیتیزن ها کند.

دربی منچستر- نیکولاس اوتامندی

منچستریونایتد 1-2 منچسترسیتی؛ نیکولاس اوتامندی (54): ارسال دی بروین روی یک ضربه ایستگاهی به وسیله لوکاکو به شکلی نامناسب برگشت داده شد تا توپ با برخورد به پشت مدافعان خودی، در محوطه شش قدم جلوی اوتامندی بیافتد و این مدافع آرژانتینی با ضربه قیچی خود، برای سومین بار طی چهار بازی اخیر تیمش را به گل برساند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها