بازدید 6129
۵

بررسی عرضه هویج‌ آمریکایی در ستاد مبارزه با قاچاق

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از ورود ستاد مبارزه با قاچاق کالا به موضوع عرضه هویج‌های جنجالی آمریکایی در فروشگاه‌های شهروند خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 10 December 2017

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از ورود ستاد مبارزه با قاچاق کالا به موضوع عرضه هویج‌های جنجالی آمریکایی در فروشگاه‌های شهروند خبر داد.

علی‌اکبر پوراحمد‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به انتشار خبر فروش «هویج‌های آمریکایی‌» در فروشگاه شهروند که روز شنبه منتشر شده بود، اظهار کرد: همکاران ما به محض انتشار این گزارش سریعاً وارد عمل شدند و 4 تیم عملیاتی ما به فروشگاه‌های شهروند اعزام شدند تا با عرضه این محصولات برخورد کنند و براساس روال قانونی برخورد لازم را انجام دهند. ولی متاسفانه به دنبال حضور تیم‌های ما در فروشگاه‌های شهروند متوجه شدیم که این فروشگاه‌ها از محصولاتی که در گزارش خبری منتشر شده از آنها یاد شده بود و تصویر آنها نیز منتشر شده بود پاکسازی شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: پیش از این نیز ما گزارشاتی مبنی بر تخلف در عرضه محصولات و کالاهای این چنینی در فروشگاه‌های شهروند داشتیم و در یکی از موارد مشابه با اسباب‌بازی‌هایی مواجه شدیم که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند که به محض مواجهه با این موارد اقدامات قانونی لازم انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال گزارش دیگری با عرضه میوه‌های خاص در این فروشگاه‌ها برخورد کردیم.

پور‌احمدنژاد خاطر نشان کرد: صبح امروز نیز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای خواستار بررسی این موضوع شده بود.

به گزارش تسنیم پس از انتشار خبر عرضه هویج‌های آمریکایی با قیمت 90 هزار تومان در فروشگاه شهروند بیهقی در روز شنبه، شرکت شهروند در جوابیه‌ای در واکنش به این گزارش از قانونی بودن عرضه این محصول خبر داده بود و در توضیحات تکمیلی تاکید کرده بود که هویج‌های جنجالی تولید داخل بوده ولی بررسی‌های بیشتر نشان داد که این هویج‌ها تولید شرکت مزارع «گریم‌وی» در ایالت کالیفورنیای آمریکاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
اگه تولید داخله پس کلاهبرداری کردن و اگه امریکایی بوده وارد کننده رو بگیرین.
مشکلات اصلی کشور رو فراموش کردن دنبال جلوگیری از فروش هویج هستند!!
آقا مشكل بيشتر از اينهاست كه دنبال هويج امريكاني بگرديم.
واقعا خنده داره. فقط هويج امريكاني داخل ايران مشكل داره؟ يا مصرف كننده اين كالا؟
اون هویجها اینجا 3 دلارند.
"...به محض انتشار این گزارش سریعاً وارد عمل شدند و 4 تیم عملیاتی ما به فروشگاه‌های شهروند اعزام شدند تا با عرضه این محصولات برخورد کنند"
برای هویج؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار