بازدید 3722
گزارش

ماه سرنوشت ساز ورزش ایران با انتخابات۱۴فدراسیون و کمیته المپیک

باید شاهد روشن شدن تکلیف ریاست ۱۴ فدراسیون ورزشی در یک ماه آینده باشیم که همه آنها روز ۲۵ دی در انتخابات کمیته ملی المپیک حاضر می شوند.تعجیل وزارت ورزش در برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی بخاطر برگزاری به موقع انتخابات کمیته المپیک است
کد خبر: ۷۵۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 11 December 2017

تاریخ انتخابات ۱۴ فدراسیون ورزشی با اعلام وزارت ورزش در ۲۰ روز آینده گنجانده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که تاریخ انتخابات کمیته ملی المپیک ۲۵ دیماه اعلام شده و وزارت ورزش هم مصر است تا انتخابات در موعد مقرر انجام شود، تکلیف فدراسیون های ورزشی هم باید در یک ماه آینده مشخص شود. خیلی از فدراسیون ها در شرایط فعلی یا با سرپرست اداره می شوند و یا دوره ریاست ۴ ساله مدیرشان به پایان رسیده است.

بر این اساس وزارت ورزش در ماه های گذشته ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون های بلاتکلیف را انجام داد و تاریخ انتخابات ۱۱ فدراسیون ورزشی را هم مشخص کرده است.بر اساس برنامه زیر که از سوی وزارت ورزش به صورت تک به تک اعلام شده، مجمع انتخاباتی ۱۱ فدراسیون ورزشی در ۲۰ روز آینده برگزار خواهد شد.

۲۰ آذر: فدراسیون کوهنوردی
۲۱ آذر: فدراسیون نجات غریق
۲۲ آذر: فدراسیون ورزش دانش آموزی
۲۵ آذر: فدراسیون کبدی
۲۷ آذر: فدراسیون سه گانه
۲۸ آذر: فدراسیون کشتی
۲ دی: فدراسیون تکواندو
۵ دی: فدراسیون بوکس
۶ دی: فدراسیون هاکی
۷ دی: فدراسیون والیبال
۹ دی: فدراسیون شنا

همچنین ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون های چوگان و پرورش اندام به پایان رسیده و به نظر می رسد در روزهای آینده تاریخ انتخابات این فدراسیون ها نیز اعلام شود. از سوی دیگر ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال نیز از یک هفته قبل آغاز شده و طبق وعده سرپرست فدراسیون انتخابات این فدراسیون هم تا قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک برپا خواهد شد.

با این وضعیت باید شاهد روشن شدن تکلیف ریاست ۱۴ فدراسیون ورزشی در یک ماه آینده باشیم که همه آنها روز ۲۵ دی در انتخابات کمیته ملی المپیک حاضر می شوند.تعجیل وزارت ورزش در برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی به خاطر برگزاری به موقع انتخابات کمیته ملی المپیک است. از سوی دیگر هنوز حتی تاریخ نام نویسی از نامزدهای این کمیته از سوی هیات اجرایی مشخص نشده و فقط ۲۵ دی به عنوان تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار