بازدید 4745

تصادفات رانندگی جان ۷۵۶ تهرانی را گرفت

کد خبر: ۷۵۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 10 December 2017

۷۵۶ تهرانی در هفت ماهه نخست امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ آمار ۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در هفت ماه امسال ۷۵۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۷۲۷ نفر اعلام شده بود ۴ درصدافزایش یافته است.

بنا به گزارش پزشکی قانونی استان تهران، از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در هفت ماه سالجاری ۶۳۴ نفر مرد و ۱۲۲ نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با ۵۵۱ مورد بیشترین فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده‌های برون شهری با ۱۹۱ مورد، معابر و جاده‌های روستایی با ۷ مورد قرار دارند و محل وقوع ۷ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

براساس آمار پزشکی قانونی استان تهران در مهرماه سالجاری نیز ۱۰۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند که از این تعداد ۹۰ نفرمردو ۱۷ نفرزن بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل