بازدید 3681

گفت و گوی فاخر

کرم رضا پیریایی
کد خبر: ۷۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 10 December 2017

دیشب در برنامه نگاه یک شبکه یک، مخاطبان پر شمار این برنامه، شاهد گفتگویی فاخر و خارج از کلیشه های معمول بودند.

مجری برنامه در استفاده از ظرفیت های موضوع و شخصیت مدعو به احسن وجه بهره برداری کرد آقای مهدی مهدی قلی که در اغلب کارهایش توانمند ظاهر شده است دیشب در نگاه یک، به زیبایی، در هر پرسش، آکسان های موضوع برنامه را به مثابه بهترین پاس های گل برای گفتن مطلوب به میهمان ارجمند برنامه و برای شنیدن منظور به مخاطبان گرامی آن تقدیم کرد!

این برای چندمین بار است که در فراز حساس و اولیه موضوعات مهم، رسانه ملی برای تشریح مناسب و دقیق یک سوژه بین‌المللی از سردار سرلشگر دکتر محسن رضایی بهره می برد.

دکتر رضایی که در برنامه نگاه یک این هفته بعنوان اولین مدعو ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی به تشریح خطای خطرناک ترامپ در باره اعلام موافقت دولت آمریکا با "انتقال پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی به بیت المقدس" می پرداخت، در بیانی جامع تقریباً همه مطالب مهم و محوری این موضوع را تبین نمود.

از حساس ترین نکات این گفتگو، موضوع احتمال فریب ترامپ از دیگر اضلاع و شرکای این توطئه بزرگ بود که به نظر می رسد مباحثه دراین مورد در رسانه‌های مختلف ادامه یابد.

تبین جایگاه جهانی و تاریخی بی نظیر بیت المقدس هم در اظهارات سرلشگر رضایی، این گفتگو را به سمت و سوی تأکید بر ظرفیت‌های بسیار مهم و استراتژیک قبله اول مسلمین سوق داد.

دکتر محسن رضایی در تشریح مواضعه خطیر و داهیانه رهبران کبیر و معظم انقلاب اسلامی در این خصوص، به شایستگی سخن گفت که طبعاً ورود در این مبحث محوری به ارائه گزارشی مستوفی نیازمند است.

احتمال استعفای ترامپ بخاطر عواقب این اشتباه بزرگ، وضعیت نامناسب نتانیاهو به لحاظ مفتوح بودن پرونده های معروف فساد، و فشار سنگین افکار عمومی جهان اسلام بر حکام سعودی به دلیل خیانت شرم آوری که در این ماجرا مرتکب شدند و نیز بسیاری از محورهای عمده ی دیگر این گفتگو، از مباحثی بود که جا دارد در برنامه های مختلف رسانه ها تحلیل و تبیین گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار