بازدید 4569
سوژه

یک کاندیدای دولتی دیگر درانتخابات ریاست بسکتبال

تا این لحظه چند چهره سرشناس که از آنها بعنوان جایگزین های سنتی مشحون اسم برده می شد وارد گود رقابت نشده اند اما جالب اینجاست که دو-سه تن از مدیران شاغل وزارت ورزش تا این لحظه ثبت نام کرده اند!
کد خبر: ۷۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 10 December 2017

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، در حالی که کار ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال از هفته گذشته آغاز شده، رامین طباطبایی نیز برای حضور در انتخابات نامزد شد. طباطبایی که سابقه حضور در تیم ملی بسکتبال را هم داشته، صبح امروز با حضور در محل فدراسیون برای انتخابات پیش رو نام نویسی کرد. او هم اکنون مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به حساب می‌آید و دارای دکترای تخصصی تربیت بدنی است. از سمت های سابق طباطبایی می توان به مدیرکل آموزش تربیت بدنی وزارت ورزش و معاون دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.

پیش از این مازیار ناظمی، محمدحسین جعفری انصاری و کرم الله علیمرادی با حضور در فدراسیون روند ثبت نام خود را تکمیل کرده بودند. تا این لحظه چند چهره سرشناس که از آنها بعنوان جایگزین های سنتی مشحون اسم برده می شد وارد گود رقابت نشده اند اما جالب اینجاست که دو-سه تن از مدیران شاغل وزارت ورزش تا این لحظه ثبت نام کرده اند! 

جامعه دانشگاهی بسکتبال امیدوار است این ثبت نام های دولتی، باعث مهندسی انتخابات و چینش آرا به سود یک فرد در مجمع رای گیری نشود گرچه این نگرانی تا روز برگزاری و تعیین رییس بجاست.

یک کاندیدای دولتی دیگر درانتخابات ریاست بسکتبال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر