بازدید 4801
واکنش عجیب سرپرست دبیری فدراسیون پرحاشیه

همسرم،نقشی درحضورمن وخواهرم وشوهرخواهرم درفدراسیون نداشت!

10 نفر از عوامل فدراسیون کبدی نسبت فامیلی دارند.من مدرک دانشگاهی ندارم اما به صورت تجربی زبان انگلیسی را بلد هستم و جزو اولین پرسنل فدراسیون هم محسوب می‌شوم. ضمن اینکه توانمندترین پرسنل فدراسیون هم من هستم!!همسرم اگر رئیس شود از فدراسیون می روم
کد خبر: ۷۵۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 10 December 2017

سرپرست دبیری فدراسیون کبدی گفت: جزو اولین پرسنل فدراسیون محسوب می‌شوم و توانمندترین پرسنل فدراسیون هم من هستم.

به گزارش تابناک ورزشی، معصومه میرزایی‌پور در خصوص اینکه وی همسر عباس اورسچی، دبیر سابق فدراسیون کبدی است و خواهرش هم در این فدراسیون حضور دارد، اظهار داشت: ایراد دارد که من همسر اروسچی هستم؟ مقصودلو دوست داشته که اینگونه فدراسیون کبدی را مدیریت کند. این مسائل را باید از او بپرسید. من با اورسجی که همسرم است قرارداد نبستم. قرارداد من را مقصودلو امضا کرده و قرارداد خواهر من هم به همین صورت است. حتی قرارداد مسئول روابط عمومی فدراسیون هم که پسرخاله رئیس فدراسیون کبدی است به همین صورت تنظیم شده است.

همسر دبیر سابق فدراسیون کبدی در پاسخ به این سوال که به نظر وی اداره فامیلی فدراسیون کبدی ایراد دارد یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر توانمندی باشد ایرادی ندارد. کسانی که اینجا مشغول بودند اگر در فدراسیون کبدی هم کار نمی‌کردند در جاهای دیگر می‌توانستند فعالیت کنند چون توانمند هستند. اورسجی یک کارمند معمولی بوده که نقشی در قراردادها ندارد. من به واسطه همسر مقصودلو به فدراسیون آمدم و همسرم نقشی در این موضوع نداشت.

همسرم،نقشی درحضورمن وخواهرم وشوهرخواهرم درفدراسیون نداشت!

میرزایی‌پور در مورد اخراج غلامی از فدراسیون کبدی گفت: غلامی دختردایی همسر مقصدولو است. یک روز که من در مسافرت بودم غلامی با من تماس گرفت و رمز کامپیوترم را می‌خواست. وقتی از غلامی پرسیدم چرا رمز کامپیوتر را می‌خواهد گفت که مقصودلو از او خواسته در فدراسیون مشغول به کار شود. وی در مورد اینکه در فدراسیون کبدی چه تعداد از کارمندان دارای رابطه فامیلی هستند، اظهار داشت: من و سایر پرسنل فدراسیون کبدی تنها به واسطه توانمندی که داشتیم در فدراسیون بودیم و این موضوع ربطی به روابط فامیلی ما ندارد. حدود 10 نفر از عوامل فدراسیون کبدی نسبت فامیلی دارند.

میرزایی‌پور در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب همسرش به عنوان رئیس فدراسیون کبدی، آیا همچنان در این فدراسیون حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: همسرم به هیچ عنوان مدیریت خانوادگی را تایید نمی‌کند. اگر هم رئیس شود دیگر در فدراسیون کبدی فعالیت نخواهم کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون کبدی در پاسخ به این سوال که آیا مدرک دانشگاهی در رشته زبان انگلیسی دارد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اعتقادی که مقصودلو به من داشت و من هم نقطه قوت فدراسیون بودم برای من ابلاغیه صادر می‌کرد و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشتم. البته تنها یک حقوق دریافت می‌کردم و همانطور که مقصودلو عنوان کرده بود من را اصلح‌تر از بقیه می‌دانست. حتی انتخاب من به عنوان سرپرست دبیری هم به این خاطر بود که مقصودلو بقیه را مناسب این پست نمی‌دانست. البته هر کدام از اعضای فدراسیون هم دارای دو یا سه سمت بودند. ناصری هم مسئولیت دفتر ریاست، هم مسئول کمیته مسابقات بانوان و هم مسئول کمیته آموزش و پژوهش را بر عهده دارد. ناصری به واسطه دکتر رحیمی در فدراسیون مشغول به کار شد.

وی ادامه داد: من مدرک دانشگاهی ندارم اما به صورت تجربی زبان انگلیسی را بلد هستم و جزو اولین پرسنل فدراسیون هم محسوب می‌شوم. ضمن اینکه توانمندترین پرسنل فدراسیون هم من هستم.

میرزایی‌پور در پاسخ به این سوال که همسرش می‌تواند کرسی ریاست فدراسیون کبدی را به دست بیاورد یا خیر، اظهار داشت: من نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر کنم اما با توجه به این که همه استان‌ها نسبت به او شناخت دارند احتیاجی به این نیست که بخواهد خودش را برای اعضای مجمع معرفی کند.

وی در خصوص این که خواهرش از طریق چه کسی وارد فدراسیون شد، گفت: حسابدار فدراسیون کبدی بنا به دلایلی از فدراسیون رفت و با تجه به اینکه مقصودلو اطلاع داشت خواهرم مدرک حسابداری دارد از او خواست مشغول به کار شود.

سرپرست دبیری فدراسیون کبدی در پاسخ به این سوال که همسرش چقدر در مدیریت فامیلی فدراسیون کبدی نقش داشته، تصریح کرد: همسرم هیچ نقشی در این موضوع ندارد. اگر نقش داشت چرا مانع اخراج غلامی نشد؟ غلامی را مقصودلو به فدراسیون آورد و خودش هم برکنارش کرد. اخراج برادران هم به همین صورت بود.

میرزایی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم وقتی توانمندی افراد مطرح باشد مدیریت فامیلی ایرادی ندارد. این موضوع به دیدگاه مدیریتی مربوط است. البته همسرم هیچ اعتقادی به مدیریت فامیلی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
یادم رفت بگم توانمندی از تحصیلات و تجربه کاری بالاتر است. یادمه یکبار یه بنده خدایی دنبال جزوه ارشد بود. من رشتم پژوهش علوم اجتماعی است و از من کمک خواست واسه قبولی در ارشد. گفتم شما رشتت دامپزشکی هست چرا میخوای ارشد رشته ما شرکت کنی؟ گفت آخه تو یکی از نهادهای دولتی دارم کار پژوهشی انجام میدم و دیگه نیاز به مدرک هست بعد از چند سال
خلاصه اول استخدام میشید بعد که توانمند شدید به لطف دانشگاه های .. کشور یک مدرک مرتبط هم میگیرین اگر از اول رفتید دنبال تحصیل و هیشکی رو نداشتین(بند پ) ، مثل ما بی توان بحساب میاید و اوت خواهید شد و تازه جاهای خصوصی ازتون توقع دارند به 3 زبان زنده دنیا تسلط داشته باشین و هشتصد مدل نرم افزار بی ربط با رشته تحصیلی بلد باشید و در اخر حقوقی معادل رفت و امد که به لطف سازمان تامین اجتماعی مقرر شده بهتون تعلق میگیره
بازم سلام عرض میکنم به توانمندان این مرز و بوم
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
خدا بهت صبر بده!
راستی رشته دامپزشکی تو ارگان دولتی چکار میکنه؟!!!
این فدراسیون گند همه چی را درآورده!

من و خواهرم و شوهر خواهرم و مادر شوهرم و دایی شوهرم و دختر خالم و .... حقمون بوده!
توانمندی فامیلی!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
به فامیلمون توهین نکن.ژنمون خوبه ها!!!
مشخصه چقدر توانمندی داشتید با اون افتضاحی که به بار آوردید
کبدی کلا فامیلی اداره میشه چه ورزشی باشن یا نباشن مقصودلو وفامیل میرزایی ......با خانواده وووومربیان که درسخوده دانشگاهیه ورزشن خانه نشین شدن
خوبه هیج اعتقادی ندارد و همه فامیلند
اگه اعتقاد داشت چکار میکرد.
نتیجه مدیریت فامیلی و توانمندی هایشان هم که حجاب مرد تایلندی بود
دیگه مسئولین با بی تفاوتی هاشون نسبت به این مسائل شورش رو درآوردن.
خواهر زاده ها یادشون رفته !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار